Grootste blunder tijdens wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:15

Ehm... ik heb een keer een springwedstrijd gesprongen... *uch* keihard door de wei geraced, keurig langs alle hindernissen om vervolgens ontzettend soepel over het rood met witte afzettingslint te springen!
Dat was mijn eerste en laatste springwedstrijd met mijn verzorgpony.

Daarna een keer met mijn eigen paard op een dressuurwedstrijd. Ik stap op na het afdoen van de peeskappen en snel wat te drinken. En ik scheur zo uit mijn rijbroek, van voor naar achteren onder mijn hol doorgescheurd.

Sja... wat dan als je klaar bent om de ring in te gaan? Even lenen is er dan niet meer bij. Dus iedereen zei: gewoon overal doorzitten.
JA DAAG!! dan liep Cindyne niet zo goed, dus... ik maar met mijn kapotte rijbroek lichtrijden.
Knalrood hoofd maar ik weet nog wel dat ik een winstpunt had.
Had een man als jury Bloos

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:42

Kleintje schreef:
Daarna een keer met mijn eigen paard op een dressuurwedstrijd. Ik stap op na het afdoen van de peeskappen en snel wat te drinken. En ik scheur zo uit mijn rijbroek, van voor naar achteren onder mijn hol doorgescheurd.

Sja... wat dan als je klaar bent om de ring in te gaan? Even lenen is er dan niet meer bij. Dus iedereen zei: gewoon overal doorzitten.
JA DAAG!! dan liep Cindyne niet zo goed, dus... ik maar met mijn kapotte rijbroek lichtrijden.
Knalrood hoofd maar ik weet nog wel dat ik een winstpunt had.
Had een man als jury Bloos


Dat vind ik lef hebben!

eveline_B

Berichten: 2830
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:57


Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:19

Mijn ergste 'blunder' is dat ik eens met de mouwen omhoog had gereden. Ik heb het in de zomer altijd smoorheet met mijn jasje dus doe ik de mouwen omhoog. En dan vrolijk zo de proef rijden. Ik in vrije stap de rijbaan verlaten de mouwen weer omlaag doen, maar ja toen was het al te laat

Ozzie
Berichten: 89
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 01:05

Ik reed na een concours mee met de parade met mijn pony (was denk ik een jaar of 10), toen iedereen opgesteld was en het Wilhelmus gespeeld werd, vond mijn pony het nodig mij heel hard in mijn teen te bijten en te proberen mij er af te trekken....... Dus ik trek mijn voet uit mijn beugel, en pony springt opzij... En natuurlijk stond ik waar het meeste publiek stond!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 10:46

Mijn eerste wedstrijd op de manege,ik zat ten eerste al op n veel te groot paard voor mij.Ik had de proef helemaal uit mn kop geleerd.
K was op van de zenuwen.
Ik zat in draf op de linkerhand en moest bij K stappen en dan bij A een of andere kleine volte maken volgens mij. Verward
De voorlezer heeft wel 3 keer keihard geroepen(op de video gehoord) dat ik bij K moest stappen maar ik hoorde het op een of andere manier niet en draafde mooi dooi toen zij dus riep wat ik bij A moest doen was ik daar al voorbij,ik snapte niks meer van die hele proef ik had m wel zo goed geleerd en dan gaat die voorlezer een beetje fout lezen (dacht ik dus)
Ik was helemaal in de war heb drie grote voltes gereden, weer op de hoefslag gegaan en toen bij K gaan stappen en de proef afgemaakt!Ik kon wel janken ,was een jaar of 9 ofzo.Was toch helemaal blij met mn roze lintje(die iedereen kreeg die geen goede punten had maar gewoon meedeed,wist ik veel)ik meende echt dat ik n prijs had!(NOT) B)
Kvind t nou wel grappig,ook dat ik me toen zo druk maakte over zo'n dom ongeldig manege-wedstrijdje! Haha!

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 11:39

ik heb ook al heel vaak gehad dat ik moest afwenden en dan halthouden en toen ging ik dus groeten Bloos
en ook een keer met springen was ik samen met nog 4 foutloos en ik moest als laatste van de 4 de rest had allemaal een springfout. mocht ik vergat ik een hindernis en sprong in plaats daarvan een andere en toen ik door de finish kwam ging ik heel erg juichen enzo kreeg ik te horen dat ik fout parcours had ik werd toen knalrood en begon zo hard te lachen in de ring dat ik nauwelijs op mijn pony kon blijven zitten.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:26

Ik weet nog goed dat ik als 10 jarig meisje voor het eerst op ponykamp ging. De week werd zoals altijd afgesloten met een springparcours. Ik had een heel leuk paard gekregen (was ook heel trots.. meeste kinderen van mijn leeftijd kregen een pony toebedeeld). Het was een exdraver die super kon springen. Ik reed nog niet zo heel lang en het was echt een moeilijk paard maar de hele week was het oefenen nog redelijk goed gegaan.
Ze maakten ieder jaar hetzelfde parcours alleen moest het deze keer in een andere volgorde gereden worden...Het paard hoort de bijbehorende muziek en denk " heeey dit ken ik Haha!". En daar ging maartje.. De eerste 2 hindernissen gingen goed maar toen ging meneer naar rechts. Het paard springt gewoon het parcours uit op zijn manier en neemt daarna nog 2x een hindernis van de andere kant. Hij had er igg veel lol in..ikke wat minder Haha!