voor het eerst op deze pony echt gereden/4winstpun

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

voor het eerst op deze pony echt gereden/4winstpun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 17:44

Omdat mijn pony ( die arabier dat sommigen wel weten) kreupel is (door???????) kon ik eigelijk niet mee doen aan de onderlinge wedstrijd op de club, was nemelijk wel een hele goede oefening voor haar zelf vind ik de ponyclub nemelijk helemaal niet leuk!! maar ja ze is dus kreupel, maar mocht meedoen met een andere pony op stal. Een new-forst, die heel erg veel kan, maar sins 3 jaar eigelijk alleen nog maar buiten heeft gereden. Dus vandaag voor het eerst in de bak en dan ook nog gelijk wedstrijd, en ik had er nog nooit op geoefend, maar wel gelijk 4 winstpunten, toch best wel goed. oke ik weet ook wel dat er hoger word gejureerd op onderelinge, maar 4 is toch hoog, ook voor een pony die 3 jaar niet meer in de bak had gelopen, Ik super trots en de eigaaresse ook !! toch nog wel een leuke dag, ondanks mijn kreupele paardje thuis......


Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:50

He wat goed van je, alleen hoe wil jij in 1 dressuur wedstrijd 4 winspunten halen dan zou jij 280 punten op je eind lijst hebben.En dat lijkt me sterk!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:55

Misschin heeft ze wel 2 proeven gereden??? Kan makkelijk hoor.
iig gefeliciteerd en succes met die andere pony

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 20:53

ik heb inderdaad 2 proeven gereden, maar ben nog steeds super trots op die pony, en morgen weer een extra appeltje voor de wedstrijd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Trendiction en 49 bezoekers