krijg je elk jaar een nieuwe startkaart?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

krijg je elk jaar een nieuwe startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 07:55

M'n plannen om per 1 jan. van vereniging te veranderen worden steeds groter. Maar ik heb geen zin om enige weken niet te kunnen starten omdat ik m'n startkaart zou moeten opsturen. Nu zeggen sommigen dat je geen problemen hebt, je krijgt elk jaar een nieuwe startkaart.
Volgens mij is dit niet zo, maar staat er wel een jaartal op de coupons.

Hoe zit dit? Moet ik een nieuwe startkaart aanvragen per 1 jan.? of moet ik de oude laten omzetten? Kan ik nu al aan de knhs doorgeven dat ik per 1 jan. elders lid ben? (dit om te voorkomen dat ik m'n startkaart kwijtben voor enige weken)

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 09:38

Als je van vereniging verandert zal je startkaart wel aangepast worden, de vereniging staat ook op de startkaart vermeld. Dit soort zaken kan je bij je verenigingssecretariaat navragen, of bij de KNHS, zie hun site voor telefoonnummers.

In principe blijft je startkaart geldig, zolang er dus geen wijzigingen zijn. De kaart wordt in feite ieder jaar verlengd, totdat je opzegt.

Als je je nieuwe startkaart op tijd voor het einde van het jaar aanvraagt, per 1 januari, kan je met je oude startkaart gewoon tot 1 januari blijven starten. Mits je aan alle andere verplichtingen (zoals financiele) t.a.v. je 'oude' vereniging hebt voldaan.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 09:49

uiteraard betaal ik door bij m'n huidige vereniging. Op zich is er namelijk niets mis met deze vereniging, maar het is gewoon lastig om 30 km heen en 30 km terug te moeten voor les e.d. terwijl je het op 10 km ook kan vinden. Daarom vind ik het ook nog wel moeilijk om bij de huidige vereniging weg te gaan.