Laatste keer B, erg leuke afsluiting!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Laatste keer B, erg leuke afsluiting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 08:46

Gisteren hadden Claudia en ik wedstrijd bij Spijkerboor, waar we lid zijn. Omdat Spijkerboor meer dan 200 leden heeft, hebben ze mogelijkheid om clubkampioenschappen te organiseren die voor echte punten tellen. Gisteren waren dus de kampioenschappen.

Ik moest 's ochtends al om 11.20 Gaaaap Knipoog en Claudia moest om half 3, zodat we precies genoeg tijd hadden om heen en weer te rijden.

Ik wilde nog 1x B starten, vooral omdat dit binnen was en dat is Razin nog niet zo gewend. Het losrijden was ook in een binnenbak. Het is een hele kijkerige bak, maar ik denk dat omdat er meer paarden liepen, dat Razinda wel langs de hoefslag durfde. Ze was wel heel afgeleid en moest alle paarden uitgebreid bestuderen.

Toen moest ik de grote bak in voor mijn proef. Daar hadden ze een ring in afgezet, en daar moest je eerst omheen. Razinda was doodsbang! Ik voelde haar hart tekeer gaan en ze stond steeds op de rem van angst. Ze durfde ook niet voorbij de jury. Toen kwam ik achter de ring, waar je moet binnenkomen, maar daar lagen opgestapelde hekjes die over waren van de Z ring. Nou ze durfde er niet eens bij in de buurt te komen! Ik kon dus geen kant op en Claudia vroeg of ik niet een rondje in de ring mocht, want ik kon niets meer. Gelukkig mocht dat en na 2 rondjes door de ring moest ik binnenkomen. Nog steeds vond Razin alles eng, maar ik kreeg haar redelijk overal langs, alleen sommige hoeken sneed ze wat af omdat ze zo bang was. Er waren geen echte fouten en ik was tevreden.

Razin was doodmoe van de inspanning en het druk maken. Ik heb buiten rustig wat gestapt en pas toen de laatste voor mij er in ging, ben ik nog wat gaan draven. In de tweede proef kreeg ik haar al wat beter overal langs en ook hier waren geen grote fouten. Ik was tevreden!

Snel naar huis, Himeros gehaald en weer terug. Claudia zat er precies op tijd op, maar toen bleek dat het een kwartier was uitgelopen en ze zat er ruim een uur op voordat ze de eerste proef in kon. Ook haar proef ging goed, ondanks dat Himeros vreselijk sterk was. Er waren ook hier geen fouten. Claudia vergat alleen te ademen in de proef. Bloos *LOL*
De tweede proef ging ook foutloos. Himeros afgezadeld en we gingen terug. Onderweg viel Clau in slaap Gaaaap en Derrick en ik hebben Himeros naverzorgd, ik heb de trailer omgedraaid, ingeparkeerd en afgekoppeld en al die tijd heeft Claudia niets gemerkt! *LOL*

En toen moesten we ons haasten voor de prijsuitreiking. We waren er net op tijd. Ze begonnen bij de B. Ik was eerste geworden, punten werden nog niet verteld, omdat je dan een kans maakt op het kampioenschap. Ik moest achter de tafel staan. In de tweede proef was ik weer eerste. Toen gingen ze alle klassen af en alle winnaars moesten achter de tafel staan. Toen kwam de M2 en Claudia was 2x 3de met 152 en 156 (terwijl juist de eerste proef het beste ging!). Dit betekende haar laatste punt in de M2 en nu is ze Z startgerechtigd!!

Toen werd bekend gemaakt wie de clubkampioen 2002 was geworden... en dat was ik! Party!!
Ik was echt helemaal overdonderd! *LOL*
Ik had een mooie wedstrijddeken gekregen met Clubkampioen Spijkerboor 2002 erop, een grote wisselbeker, 2 mooie bekers met rozetten en nog een rubrieksprijs. Mijn punten waren 2x 168.

Hierna moesten we snel de paarden binnen halen en voeren en naar een verjaardag. 's Avonds laat bij het afvoeren heb ik eerst de deken gepast, die is wel een beetje groot! Haha!
En ik heb Razin de beker laten zien, dat is mijn traditie. *LOL*
Oh, ik ben zo trots op mijn kleine kampioen! Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 08:55

Hee, wat super Maartje, gefeliciteerd! Echt goed gedaan joh, blijkbaar toch heel goed opgelost, al die spanning! Geniet er maar van, jullie hebben weer goed je best gedaan. Idd een leuke afsluiting van de B en nu moet het in de L ook vast wel goed gaan!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:06

Super joh! Hartstikke gefeliciteerd!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:12

Wow Maartje, geweldig zeg! van harte gefeliciteerd, je verdient het helemaal na al die ellende met Razin!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:33

Dat is echt een leuke afsluiting!
Gefeliciteerd man Volgend jaar Clubkampioen L?

:evaw:

Nilson
Berichten: 34
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:51

Volgens mij kan jij echt goed rijden! Zin om mijn Trakehner te beleren? Haha! Ik zou willen dat die van mij zo door de B vloog...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 10:16

Bedankt allemaal! Bloos

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:18

Gefeliciteerd allebei! Voor jou moet dat ook speciaal zijn: met je zelfgefokte paard een hoop ellende doorstaan en dan uiteindelijk nog clubkampioen worden ook! Bijzonder!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:23

Zooow heee! Wat gaaf! Dat lijkt me echt een kick.
Hoop dat ons veulie straks ook zo goed gaat.
Jee, ik hoop dat je zo doorgaat in de L, dat zou wel tof zijn!

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:25

Wauw maartje wat goed! en dat met dat kleine veulentje van 3 jaar terug waar je je zo zorgen om hebt moeten maken later! Dit is dan wel een heel erg mooi moment.
Zit je nog te glunderen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:44

Gefeliciteerd!

Hopelijk gaat de L ook zo voorspoedig Cool

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:52

Hey Maartje... het begint haast een gewoonte te worden als ik je vraag te laten horen hoe de wedstrijd is gegaan... ik krijg altijd te horen dat de ene na de andere prijs in de wacht is gesleept Haha! Volgende keer bel ik gewoon niet meer, want ik weet dan toch wel hoe het is gegaan Knipoog

Hey, Clau!! yes!! Het doel is bereikt nietwaar?? Z-startgerechtigd Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:23

Heej super man!! Party!!
Jammer dat je niet bij beide proeven een punt meer had, maarja... Lachen

Gefeliciteerd Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 14:51

Bedankt! Lachen

Ik zie dit eigenlijk als de afsluiting van mijn 'mooie tijd' (5 wedstrijden) in de B, want nu zal het wel over zijn met alle punten en prijzen, maar het was een leuke opsteker!

Monica, ja dat is waar, maar dan had ik nu 16 punten in de B en je mag er 15. Nu heb ik er 14 en zou ik eventueel nog een keertje B mogen starten. Knipoog

Maar dat doe ik niet hoor. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 14:54

Jura schreef:
Ik zie dit eigenlijk als de afsluiting van mijn 'mooie tijd' (5 wedstrijden) in de B, want nu zal het wel over zijn met alle punten en prijzen, maar het was een leuke opsteker!


Tsk, wat een zelfvertrouwen. Tong uitsteken

Komt goed Maartje, let maar op mijn woorden! Wanneer is jullie eerste wedstrijd in het L?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-02 15:54

Karin, mijn eerste wedstrijd zou 22 september zijn, maar dat red ik niet want mijn coupons zijn op en ik heb ze vast niet op tijd binnen! Haha!
En de tweede staat voor 6 oktober.

Reddy007, ik ben inderdaad lid bij Spijkerboor!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 17:33

Wat geweldig! Echt ontzettend gefeliciteerd! Wat moet jij ongelooflijk trots zijn op je paard zeg! Leuk om dit allemaal te volgen ook, want volgens mij heeft er ooit nog eens een keer een verslagje op Bokt gestaan, of je Razinda zelf in zou rijden of zou laten inrijden en toen kwamen er verslagen dat je er voor de eerste keer op had gezeten en dat ze zo braaf was etc. We kunnen de hele opleiding van Razinda op Bokt volgen, lijkt wel een Boktsoap haha! Maar ik vind het hartsikke leuk om te lezen hoe je zo vordert in je training met Razin!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:18

Maartje kwam, zag en overwon Haha! Hardstikke goed hoor, gefeliciteerd! Enne, ik zou me maar geen zorgen maken over die puntjes in de L1 hoor.... Tong uitsteken

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:23

Nee, volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken voor de L1 Haha! .

Heel goed weer Maartje, van harte!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 08:17

Jeetje word jij nooit tweede ofzo? Knipoog Nee hoor, ontzettend goed gedaan en veel succes in de L. En ook mijn complimenten voo Claudia uiteraard.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 08:58

Bedankt! Haha!

Pril schreef:
Wat geweldig! Echt ontzettend gefeliciteerd! Wat moet jij ongelooflijk trots zijn op je paard zeg! Leuk om dit allemaal te volgen ook, want volgens mij heeft er ooit nog eens een keer een verslagje op Bokt gestaan, of je Razinda zelf in zou rijden of zou laten inrijden en toen kwamen er verslagen dat je er voor de eerste keer op had gezeten en dat ze zo braaf was etc. We kunnen de hele opleiding van Razinda op Bokt volgen, lijkt wel een Boktsoap haha! Maar ik vind het hartsikke leuk om te lezen hoe je zo vordert in je training met Razin!


Wat leuk dat je dat nog weet! Ik heb zelfs ál mijn verslagen over Razinda gekopieerd en in Word geplakt, dat is nu echt een heel boek aan het worden! *LOL*

Zo leuk om terug te lezen dat ik er voor het eerst op zat. Dat het zo zou gaan op de wedstrijden had ik echt nooit durven dromen! Dromen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 15:10

En jij denkt dat je punten en je prijzen in de L ineens over zijn???
Jullie komen er echt wel hoor! Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 16:26

Ja, hoezo onzeker? Haha!
Dank je! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:38

Dat gaat helemaal lukken in de L (en de M en de Z Haha! )

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _rosalinda_1, ChanelR, Felixity, Verara en 12 bezoekers