tweede jumping

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

tweede jumping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 17:46

hey iedereen Knipoog
Vanmorgen had ik mijn tweede jumping met Gigi. Het parcours was redelijk makkelijk, stond op 90 / 95cm en één oxer op 1m). Maar het was progressief (dus balk af bij sprong 1 is maar 1 strafpunt, bij 2 2strafpunten enz.) en op ideale tijd. Tja, die ideale tijd dat had Gigi niet echt begrepen Boos! Hij was weer aan het crossen Boos! Boos! Op de 5 had ik een weigering. naja,niet echt een stop maar we gingen er gewoon naast Bloos Ik was zo geconcentreerd bezig met hem te proberen in te houden dat ik niet meer dreef en dus had hij alle kans om ernaast te gaan. Mijn schuld dus...
En dan net op de laatste kwam hij niet uit en hadden we een balk, en dat dus bij progressief Boos!

Maar ik ben toch nog blij, Gigi heeft goed gesprongen. Zelfs al komt hij niet uit, dan springt hij toch. Nu moet ik alleen nog leren om hem rustiger te houden en wat meer te rijden dan alleen maar te zitten Bloos Haha!
Nu hebben we nog 3weken tijd om te oefenen en dan op 29 september terug jumping Haha!
xxx

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 21:02

thanks, ja ik ga idd hard gaan oefenen. Maar er is dit weekend een meisje zwaar verongelukt op onze manege (ze leeft wel nog, maar ligt in coma nu) en dat kwam doordat haar pony steeds zo hard crosste tussen de hindernissen. Dus ben ik wel wat bang dat er mij ook zoiets kan gebeuren als Gigi zo hard blijft gaan. Dus toch maar veel oefenen op rustig rijden...
xxx