Net terug van kringwedstrijd..

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dees

Net terug van kringwedstrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 17:20

En zoals vaker, thuis kunnen wel heel leuk rijden, op wedstrijd is het ineens over..Dees verstijft direct zodra er een jury in beeld komt. Pap in de benen, hartslag zelfs voor omstanders hoorbaar en de voorlezer (Good old Harry) kan schreeuwen wat hij wil, Dees hoort niets meer...brrrr.....

Wel ja, het resultaat, 154 punten in de eerste proef op ernstig golvende baan, bij een jury die erg royaal jureerde, maar me toch geen winstpunt waard vond (ik had een 6 op verzorging... Het was ook een onrustige proef, Neve zag hindernissen en die vond ze veel interessanter; een winstpunt had het ook niet mogen wezen..

De tweede proef had ik 156 punten, die proef ging al een stuk beter, amar ik ken de jury, die is altijd lief voor me....heb een beetje het gevoel dat ik die punten wellicht wat 'gekregen' heb... Scheve mond
Maar ach, is het invlechten ook niet helemaal voor niets geweest.... Haha!

Sandra/Honeybee was er ook m me aan te moedigen, volgende keer zal ik wederom proberen haar tips ten uitvoer te brengen, al beloof ik niets, want ik ben bang dat de zenuwen me dan weer, net zoals nu, helemaal lam leggen....
Zou ik het ooit leren?

Na drie wedstrijden en 6 proefjes de stand; B+3...

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 17:36

Onderweg gaan zingen Dees het helpt echt.
En je score is toch super.

leef je droom, droom niet je leven.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 21:32

hee dees, nou moet je niet zo zeueren hoor, B + 3 na 6 proeven is super hoor!!
Gewoon hard oefenen en doorzetten.
Van die zenuwen kom je ooit af, geloof me!! (bij mij duurde het tot en met de M1, er is nog hoop!!)

Es k├Ânnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 22:20

Rieja schreef:
Van die zenuwen kom je ooit af, geloof me!! (bij mij duurde het tot en met de M1, er is nog hoop!!)

Helaas Rieja, dat ben ik niet met je eens!
Ik hoop voor jou, Dees, dat je niet net zo'n erge stresskip bent als ik.
Ik rijd Z2 en ben nog steeds op van de zenuwen.

Maar na 6 proeven 3 wp is toch zo verkeerd niet?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 16:26

Ja die zenuwen, ik heb er ook zo veel last van. Maar dat 'pap in je benen' gaat nog wel verdwijnen, naarmate je vaker op wedstrijd gaat. Was in het begin ook echt verstijfd zodra ik de ring inkwam, afschuwelijk, ik vergat spontaan mijn proef (bij ons wordt er ook niet voorgelezen) en dacht dat ik flauwviel. Nog steeds kan ik een dag van tevoren niet eten, voel ik mij slap en komt faalangst weer naar boven, maar eenmaal bezig kan ik mijzelf toch redelijk handhaven. Buitenstaanders denken zelfs dat ik stalen zenuwen heb, ze moesten eens weten! Maar Dees, er is echt nog wel hoop voor jou! Knipoog Het wordt echt wel minder.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

JurgaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 17:12

Nou ik vind drie wp ook zeker niet slecht. Ik was eerder ook altijd nerveus, en ineens was het over. Ik had zoiets van: what the ***, kan mij het wat schelen, ik heb Jurga toch bij me?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie