Hoe zit dat...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Hoe zit dat...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 16:29

Ik zat laatst wat te denken...

Ik ben vroeger (jaar of 7 geleden) Z springen met winstpunten met mijn C pony gweest. Wat als ik nou met een paard weer winstpunten haal in de Z; mag ik dan geen paard meer in de B starten? Of geld het alleen als je 2 PAARDEN in het Z hebt, met punten?

Lielle

Re: Hoe zit dat...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:07

ik heb even in het reglement gekeken, volgens mij is dat idd alleen voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:46

Lielle schreef:
ik heb even in het reglement gekeken, volgens mij is dat idd alleen voor paarden.

Met dressuur tellen D en E pony's ook zover ik weet, of ook met C-ers en springen is zou je even moeten nazoeken of KNHS bellen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:36

Volgens mij tellen de resultaten van de pony's(ook D en E) voor het springen niet mee

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 10:29

Ooh okee, bedankt voor de reacties. Niet dat ik al bijna Z springen ben, maar stel dat ik het met éen van mijn huidige paarden haal hoef ik me nog geen zorgen te maken dat ik nooit meer B mag. Dat zou k super vervelend vinden omdat ik juist de B en L met jonge paarden rijden het leukst vind.