wedstrijd oldebroek ( verslagje )

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne

wedstrijd oldebroek ( verslagje )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 16:06

hoi!

om half 7 ging de wekker * zucht * ik moest als eerste starten om half 9 dus! om 7 uur op stal aanwezig, gelukkig alle knotjes zaten er nog in ( wel onder het zaagsel... ) even kalkoenen indraaien en hop in de trailer ( ging gelukkig erg makkelijk ) en om half 8 reden we weg bij stal, na een kwartiertje ( lekker dichtbij! ) rijden kwamen we op het terrein aan. het was al erg druk ,even rondkijken , opzadelen en om ongeveer 8.10 ging ik inrijden en dat ging heel lekker en omdat ik als eerste moest mocht ik in de ring inrijden! ( toch nog een voordeel van zo vroeg starten... ) om half 9 de ring in ! het ging best lekker en ik was tevreden ( het was tenslotte m'n derde wedstrijd voorm'n jonkie Knipoog ) om 9 uur tweede proef en ook die ging lekker ( wel iets minder dan de 1e maar toch ) daarna even uitstappen en de trailer weer in.

en toen maarv wachten op de prijsuitrijking ( in de regen ) zelf vond ik de eerste proef het beste gaan en m'n ouders en instructrice ook, dus wij dachten allemaal dat daar wel een winstpuntje in zat! de tweede proef ging wat minder dan de eerste vonden we allemaal maja de jury dacht daar heeeeeeeel anders over want bij de eerste proef had ik 148 (!!) punten daar was ik dus niet zo heel erg blij mee... ( ik was toch nog 8e (v.d. 30 ) dus er is gewoon in die ring erg laag gejureert ) en dat viel dus ook errug tegen en de tweede proef had ik 161 punten en een mooie 3e prijs ( v.d. 30 ) en dat voor m'n 3e wedstrijdje.... toch weer een winstpuntje erbij!

liefs daphne

p.s. wat vonden jullie eigenlijk van het terrein ? ik vond het niet alles Lips are sealed

(L)

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:26

Dat is wel een heel verschil tussen 2 ringen, 148 en 161. Gefeliciteerd met je wp!!!!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:16

Ik vond het terrein ook niet super. maar beter dan vorig jaar iig.

Er zat bij mij ook veel verschil tussen beide proeven. 20 punten ofzo.

Maar gefeliciteerd met je winstpunt en 3e prijs Ringgenoot Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie