Verkeerde tak van sport....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Verkeerde tak van sport....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-02 19:12

Ik denk dat ik maar eens van discipline moet veranderen:
Vandaag waren bij ons de clubkampioenschappen, ik reed mee in het L1 dressuur en 80 cm. springen.
Met dressuren ging het al wel een heel eind beter als eerst, maar nog niet lekker genoeg, ik had 150 punten, Schijnheilig niet echt denderend dus.

Bij ons op de club zitten alleen maar dressuurmiepen, en nu moesten we dus ook nog springen. Zo gezegd, zo gedaan. Imker dacht bij zichzelf, wat moet ik nou in een bak waar we niet eens een normale volte kunnen rijden, zoveel balken en staanders staan er en ik dacht HELLUP, hoe komen we daar zonder kleerscheuren overheen.
Nou, dat viel dus echt wel mee. We gingen 2x foutloos rond en waren derde geworden. Iedereen riep erover dat het zo goed ging, terwijl ik bijna van de zenuwen van het paard stortte.... Frusty Frusty .
Ik heb met dressuren nu wel geen prijs gewonnen, maar was derde Party!! met springen en daar was ik toch wel blij mee!!!! Wat een fijne knollieknullie heb ik toch Lovers

Toos paardloos


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:23

Goed gedaan van Imker en Imker Haha! Je ziet het, gewoon een springstartkaart aanvragen en samen met mij B gaan springen! En volgende week lekker naar buiten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Petunia27 en 27 bezoekers