Wedstrijdje met Tasja

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liesje4ever

Wedstrijdje met Tasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 21:47

Jaja, vandaag met Tasja in Wijk bij Duurstede gereden (fjordenkeuring en npc proefjes), om een NPC proefje te doen, (L1 *slik* Haha! ) een zgn 'B parcours' te springen,(was gelukkig lang geen b parcours Haha! )en mee gedaan met bestgaand rijpaard.
Nu zijn ze behoorlijk makkelijk met punten geven bij de fjorden, maar ze had nu wel heel veel punten, 173 punten in de L1 Tong uitsteken et springen ging heel redelijk, je kreeg 2 cijfers, voor het rijden van de ruiter en het springvermogen van het paard. Een 6 voor mij een een 7 voor Tasja Haha! (met 2 zessen was je geslaagd, met 2 zevens mocht je gelijk een L parcours starten, maar aangezien niemand zich voor een L parcours had opgegeven kreeg er niemand 2 zevens, omdat ze dan een heel L parcours moesten bouwen en daar hadden ze waarschijnlijk geen zin in Schijnheilig

Eh, snappen jullie het nog Verward Haha!

Goed, daarna dus bestgaand, en omdat ze d'r 'L diploma' had gehaald moest ze tussen de rubriek bestgaand rijpaard L fjordjes starten. Ik had verwacht dat ik na 3 rondjes door de ring scheuren (Tasja wil nogal graag achter andere paardjes aan Schijnheilig ) de ring wel zou moeten verlaten Maar Tasja was heel lief, en werd 2e van de 11. Ze was de jongste fjord die mee deed (4 jaar). Toch wel heel netjes van d'r vond ik
Al met al heeft ze alles goed gedaan, en volgens de 'NPC-normen' is het nu dus een M-dressuur fjord (ja, L2 kennen ze daar nog niet) *grinnik* Maar daar wachten we 'voorlopig' (lees: nog heel lang) nog maar even mee.
Voor foto's zie ITP Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:33

Gefeliciteerd met je 2e plaats bij bestgaand!
Erg leuke foto's bij ITP trouwen!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 19:11

Tasj is nog geen M dressuur volgens het NPC hoor, daar moet je toch echt een M proef voor rijden. LL is ze wel (gelijk aan L2), ze liep echt netjes.
Helaas heeft Tjootje wat last van examenvrees en klapt op zo'n moment dicht (tsja wat wil je na 2 dressuurlessen). In Oktober op voor de L en nog een keer B springen, en dan volgend jaar lekker als Model naar de keuring.

Vindt het nog steeds raar dat Tas in heemstede niet als model mag, ze heeft immers aan alle eisen voldaan VOOR de keuring. Is ze meteen ster, wedden!

Heej ik zie je volgende week!
Groetjes aan Nien en Anna en tas natuurlijk.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:13

Hardstikke goed gedaan! Ik vind het raar dat Tasja niet mee mag lopen met de modelpaarden, daar moet je v.Bon toch maar mee confronteren.

Tot volgende week!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie