op wedstrijd, en een flink litteken?

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ethelate

op wedstrijd, en een flink litteken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 16:47

Oepsie... nu komt het wedstrijdrijden toch wel heel snel inzicht! Haha!
Me instructrice kwam na de les met het voorstel eind deze maand mee te doen aan een (officiele) wedstrijd hier in de buurt, vanuit de club geregeld...
En misschien ga ik meedoen, al is het alleen al om de ervaring en de lol!

Alleen nu heeft Toscar, waarschijnlijk vanacht of vanochtend, zijn rechterachterbeen opengehaalt aan een stroomdraad! Huilen
Het is geen vleeswond, alleen allemaal strepen waar huid weg is, en het ziet er echt vreselijk uit (lijkt op een afstand of er hiepen uitzijn, maar dat is gelukkig niet zo) en het valt echt super op (wat wil je, donkere strepen op witte benen)
en gelukkig heeft hij er geen last van bij het lopen!

zal dat punten kosten? valt dat onder verzorging?
of zal de jury daargewoon niet op letten/ rekening meehouden?

Huilen mijn mooie binkie...

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 20:56

'k Denk niet dat het punten zal kosten.
Het heeft tenslotte niets van doen met de verzorging van je paardje, een ongelukje staat daar imo buiten.
Op wedstrijden zie je wel vaker paarden met (oude) verwondingen die je blijft zien, ik zou het onterecht vinden als je daar puntenaftrek voor krijgt.

In enkele weken tijd kan er overigens ook nog veel veranderen aan het aanzien van de wonden, grote kans dat het er over 2 a 3 weken al een stuk toonbaarder uitziet !

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:36

met typ-ex bijwerken Haha!
haha nee hoor, ik denk niet dat ze er iets van zullen zeggen hoor! gewoon netjes rijden dat is het belangrijkste

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:09

ze zijn wel zielig als ze er iets van zeggen... jij of je pony kunt er toch nx aan doen !!! maar er was eerst ook een meidje op wedstrijd en haar pony had ook een lelijk litteken, zij kreeg ook geen minder punten voor de verzorging.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie