meerdaagse concoursen & overnachten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

meerdaagse concoursen & overnachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 20:26

Omdat we nu wat meer wedstrijdpaarden op stal hebben, lijkt 't wel leuk om ook wat meerdaagse concoursen te gaan rijden. We hebben immers nu ook een vrachtwagen op stal Party!! Wel n gewone hoor, omgebouwde veewagen, zonder living dus, maar wel met chemisch toilet Haha!
Maar goed, ik dwaal weer es af... Welke meerdaagse concoursen zijn er zoal ( a la Almeloooooooooo, das nie leuk, woon ik al)?
En hoe werkt dat eigenlijk? Waar 'dump' je je knolliebollie? En waar slaap je zelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 20:43

Dat hangt er een beetje van af. Wedstrijden als Almelo verzorgen stalling voor je paard. Je huurt dan een box, meestal in een tent, en kunt strooisel en hooi kopen op het terrein. De rest moet je zelf meenemen.

Zelf heb je de keuze. Je kunt een hotelkamer nemen, met als gevolg dat je vrij ver van de stallen zit, het is duur en je hebt transport nodig van je hotel naar het terrein. Bovendien is her erg duur. Je kunt ook een tent of caravan meenemen, of in de vrachtauto slapen.

Er zijn genoeg wedstrijden dicht genoeg bij huis om op en neer te gaan, ik denk dat dat al een heel leuk begin is. De echt grotere wedstrijden zijn er niet zo veel op basis niveau.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:02

Wij nemen meestal gewoon een tentje mee, of een caravan. (is Nieuwvliet niets voor je?)
Vaak is er op meerdaagse concoursen wel een camping bij of vlak in de buurt, waar je kan staan. Is dat niet mogelijk, kun je altijd nog in de trailer of vrachtwagen slapen.