banketstaaf jury zegggg

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

noortje

banketstaaf jury zegggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 16:44

hallo iedereen

laats had ik een wedstrijd (onderling) en ik deed mee op mjin paardje modena. modena mocht toen nog niet springen want ze was getrapt door een ander paard. Boos! dus deed ik met modena de dressuur proef en met beauty het springen. met dressuur had ik 168 punten en een van de andere deelnemers ook. we hadden een gedeeltelijk eerste plaats maar die jongen kreeg de eerste plaats want hij deed met de zelfde pony mee aan het springen en ik niet Boos! hoezo banketstaaf ik kan er toch niks aan doen dat mijn paard niet mag springen i.v.m zijn been. ze hadden me ook wel even mogen vertellen dat ik net zo goed niet kon gaan springen omdat MIJN ronde niet mee telde omdat ik o een andee pony zat !!!!!!
Boos! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel

noortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 16:46

bij mijn titel had ik ingevld banketstaaf jury zeg waarom staat er nou ineens banketstaaf jury???

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:56

banketstaaf is censuur woord.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 19:15

Vervelend voor je dat je net niet die 1e prijs had. Volgende keer beter moet je maar denken.

BTW, leuke opmerking over banketstaaf!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:14

Je hebt je punten toch? Lekker een winstpunt en de 2e plek, jammer dat je geen 1e was maar dat wat je hebt gehaald is toch ook heel goeg? Je weet zelf dat je hetzelfde had als die jongen.

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:53

Joh wees blij met het goede resultaat. Je hebt toch een leuke dag gehad?

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 21:15

het was een onderlinge wedstrijd, dus niks met winstpunten oid.
hoe de jury jureerde, klopte ook van geen kanten.
al reed je de hele proef niet goed (je ging dus alle kanten op, behalve de goeie), je kreeg toch een winstpunt.
iedereen, maar dan dus ook echt iedereen, had een winstpunt en de kwaliteit was bij vele echt ver weg te zoeken.
en welke proef je moest rijden, klopte ook niet bij iedereen, maargoed, dan was bij iedereen dezelfde proef nog wel makkelijk geweest ( en niet de een de oude laten rijden en de ander volgens het nieuwe dressuurboekje).
net als het springen, normaal doe je dat in caterogies en op bepaalde hoogte, maar dat was hier ook ver weg te zoeken.
het was dus niet officieel, maar een onderlinge, maar daarom klopte het nog niet van geen kanten (deze zin trouwens ook niet, maargoed).

bij ons, met onderlinge wedstrijden, mag je ook maar met maar 1 pony of paard meedoen, ook al heb je er meerdere.
je moet wel starten in de klasse die je op echte wedstrijden ook rijdt.
aangezien ik niet spring, maar wel dressuur (iig iets wat daar op moet lijken) zou ik dus nooit clubkampioen kunnen worden, maar alleen van de dressuur.
al zou ik een andere pony hebben, waar ik wel mee zou springen, je mag niet met 2 verschillende paarden rijden.

dan had je dus met je spring pony ook moeten dressuren.
is je pony trouwens nog niet verkocht?

n_gasman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 21:42

de jury die jureerde is in het echt ook jury hoor!!!! en ik vind het ook helemaal niet erg dat ik geen eerste ben geworden maar adt ze kijken naar de springpunten en dat ze me neit hebben gezegd dat beautys punten niet meededen.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:30

dat ze in het echt ook jury waren wist ik wel (iig 1 ervan), maar daarom hebben ze nog niet eerlijk gejureerd.
kheb het zelf gezien en vond het nou niet echt wat.
er reden er wel wat tussen die het wel konden (waar jij er 1 van was, vond ik), maar de anderen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie