wedstrijddebuut Raimaer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

wedstrijddebuut Raimaer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 09:42

Gisterenavond was het dan eindelijk zo ver, Raimaer mocht mee naar haar eerste oefenparcoursje. Dat was al twee keer eerder gepland maar door kreupelheid en een flinke wond aan haar kin ook weer afgelast. Na wat zoeken had ik in Uden (thanks to runningkawa) iets gevonden, een plek waar ik graag riijd omdat het altijd goed geregeld is.

Ik had ingeschreven voor de 70 cm, en met losrijden gedroeg ze zich super. Rondcrossende ponietjes, grote matten kunstgras, vrachtwagens, allemaal wel kijken maar gewoon doorgaan en dat voor een 4jarige die pas 1 keer op vreemd terrein geweest was. Ze was met losspringen wel wat loperig, te veel op de sprong aan het trekken, maar op zich ging eht goed. Het eerste parcours ging dan ook werkelijk uit het boekje, mooi passend, changementje als het nodig was, de rare sprongen (muurtje, hekje en zo) wel even kijken en dan echt apart springen erover. Alleen in de laatste dubbel liet ik haar te veel los en had ze dus een balk, maar ze liep als een routinier rond.

Daarna heb ik nog gestart in de 80 cm, maar toen was bij ons alletwee de scherpte eraf, en misten we dus wat impuls. Ze had twee balken, maar er zaten echt een aantal noodsprongen bij, waar ze ook wel superbraaf bij bleef. Al met al dus toch heel tevreden, binnenkort weer en dan 25 augustus officieel starten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:55

Ik nog even willen komen kijken maar het kwam er niet van, helaas. Fijn dat ze zo'n goed gevoel gaf!