Zo'n super goede wedstrijd, ondanks het weer!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Zo'n super goede wedstrijd, ondanks het weer!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 15:29

Vandaag de 2de dag van het CH Schoorl, nu de pony's.
Gisteren had ik bij de paarden de Z2 geschreven, niemand van Bokt tussen de deelnemers volgens mij.
Ook niemand kunnen ontdekken, ik moest gelijk weg..dus ik kon ook niet op zoek. Maar goed, ik vanochtend om kwart voor 7 al naar stal.
Ik moest gisteravond Iowa al helemaal klaar maken, want ik moest zo vroeg weg. Alles zat nog perfect..
Wat heb ik toch een super paard! Lovers
Om half 8 kwam m'n vader de trailer voorrijden, gelijk maar geladen, want ik was klaar.
Meestal is Iowa erg lastig met erop zetten. Maar me buuv zette haar voor de trailer, sprak een paar woorden tegen haar en ze stond er al op!
Echt binnen een halve minuut. Weer iets wat super ging!! Haha!
Wij opweg naar Schoorl, beste donkere lucht boven het gebied.
Wij hopen dat het goed weer bleef en de regen uitbleef.

We kwamen lekker op tijd aan en kregen een mooi plekje toegewezen.
Maar helaas, het begon gelijk al te regenen.
Ik had Iowa daarom maar in de trailer laten staan en daar klaar gemaakt.
Alleen kalkoenen draaien is zo'n werk in een 1,5 paards trailer! Pfff.. ze werkte ook niet echt mee..
Maar ja..

Om kwart over 9 zat ik erop, want me vader moest nog snel heen en weer rijden omdat deze doos weer eens wat vergeten was. Ik was de helft van mijn tenue vergeten!!! Echt zos tom!! Slapen
Maar ik inrijden en het ging gelijk wel lekker eigenlijk.
Om 10 uur moest ik rijden, maar het liep gelukkig in.
En natuurlijk, het begon echt te storten en ik was zeik en zeiknat.
Maar ik de ring in en gaan met die banaan. En ze liep joh!!!
Echt, de proef ging zo goed. Alleen wijken ging soms wat moeilijker, maar dat vinden we allebei erg moeilijk.
Maar de proef was zeer geslaagd en ik had bij de jury om commentaar gevraagd en ze vond het erg netjes en een goede proef.
Dat deed me erg goed!!
De 2de proef zou eigenlijk ene half uur erna zijn, maar liep ook heel erg in. Gelukkig maar! Het regende nog steeds..
Dus ik weer de ring in en weer een super proef. Naar mijn gevoel wel iets minder als de vorige.
Maar deze jury was ook erg tevreden!

Daarna Iowa gelijk op de trailer, want het weer was vreselijk! Even gevraagd hoe laat de prijsuitreiking was.. maar dat zou nog ff duren.
Iowa maar naar huis gebracht en later terug gekomen.
De eerste proef was ik 2de, met 163 pnt.
De 2de proef was ik 1ste, met !!!!!! 171 pnt !!!!! Haha!
echt zo super goed!! Terwijl ik de eerste wat lekkerder vond gaan.
Maar 3 winstpunten gewoon! echt super.
En het goede nieuws kwam daarna, ik ben Kring Kampioen Noord HOlland Midden L1 geworden, wat betekend dat ik 3 augustus de Noord Hollandse Kampioenschappen mag rijden!!
Ik ben ontzettend blij en heel erg trots op me paardje!! Dit was me eerste wedstrijd sinds een jaar weer.
Heb nu 7 winstpunten in de L1 en ga nu L2 starten na deze wedstrijd.
En in januari met haar bij de paarden.
Maar mijn dag kon niet meer stuk!!! Haha!

Gaan er nog meer mensen 3 augustus naar Hypolytushoef???

groetjes Linda en Topper Iowa

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...


Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:38

Hartstikke goed gedaan, gefeliciteerd!
Wel balen dat het vandaag voor de pony's zulk slecht weer was.
Was het terrein nog een beetje te rijden of een grote modderboel?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 19:20

Het viel allemaal nog wel mee hoor.. ik reed gelukkig vroeg, dus weinig last va gehad.. als je 's middags moest, dan baalde je hoor..
Het springveld werd gewoon slecht, op de plekken van de afzet en de landing.. en natuurlijk glad, alles werd glad.
Maar het kon nog erger!!

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:15

Goed zeg!!
Heel erg gefeliciteerd

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:16

Op 3 augustus wordt er toch pas vnaaf de L2 gereden Verward Mijn zusje had vandaag haar vijfde punt in het L1 dus die gaat 18 augustus in Venhuizen L2 starten(dat is onze volgende dressuurwedstrijd *LOL* )
Springen werd inderdaad steeds gladder hoorde ik Haha! Mijn zusje had één stop(de eerste keer dat deze pony gestopt is op een wedstrijd Haha! ) en het snelheid-wendbaarheid is ze niet gestart. Het terrein werd zo glibberig dat je onverantwoord moest gaan rijden om in de prijzen te kunnen rijden en voor de ervaring hoefden ze het nu niet te doen Haha! We houden die pony liever heel voor de regiokampioenschappen Party!!

Volgens mij heb ik je trouwens gister gezien met schrijven, mijn instructrice reed in die baan(zie topic: 20 juli schoorl)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 11:02

Hoe heet je instructrice Gomir?

Ja ik hoor net ook dat je L2 moet reden om door te mogen naar Ermelo. Maar dat geeft niet, ik ga gewoon voor t kampioenschap daar en misschien voor t ponyclubkampioenschap.
Ik hoor straks hoe t precies zit!

het was zeker heel erg glad ja.. maar t kon nog erger als het de dagen voor het CH al geregend had. maar ja, ondanks alles toppie CH toch?

Ik ben zeker nog erg trots en blij hoor!

groetjes

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:30

Gefeliciteerd hoor.

Springen was idd wat glad maar viel nog wel mee, heb het erger gezien/gehad.

grtz.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers