ch schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

ch schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 18:13

Dit jaar niet eens zelf naar Schoorl maar als groom van Willeke en onze welsh b pony merrie Rozenhof's Jumara (of te wel Jamie).

Het zou slecht weer worden maar toen we op weg gingen viel het allemaal reuzen mee.

Beide dressuurproefjes gingen lekker maar toen brak de hemel open, wat een snert weer.

Met los springen goot het nog maar gelukkig tijdens het parcours weer droog, jammer 2 weigeringen en een balk...

Bestgaand ging top (wel in de gietregen) maar helaas niet in de prijzen (waar ik tot nu toe nog helemaal niks van snap).

Toen prijsuitreiking springen, 1 winstpunt, nou ja netjes voor de 3e keer met een jonge en nog vrij groene pony.

Toen nog oefencross, dat ging super, op 1 hindernis na... maar goed voor de rest overal braaf overheen, zelfs de waterbak ging ze zo door.

Dus nu op naar het echt werk, maar rustig aan we hebben alle tijd.
Dus eerst wat meer puntjes in de dressuur en wat parcours ervaring op doen.

Suc6 volle dag ondanks het weer.

Jamie staat weer lekker op de wei te genieten met haar vriendjes maar volgens mij vond ze het allemaal wel wat.
Trailer op trailer af, alles deed ze zonder protest...

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:24

Volgens mij heb ik jou gezien, had je een petje op met "Stal Bakels" erop??
Want er kwam iemand voorbij schuiven, alleen het ging te snel om je aan je jas te trekken.
Welk startnummer had je bij het Bestgaande Rijpony? ABC of DE categorie?

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:35

Wat jammer dat het zo regende!Ik kon zo ook niks doen met me pony's!Oeh wat jammer zeg van die weigeringen en die balk!Maarja volgende keer beter Lachen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:39

wij zijn zaterdag geweest en hebben dus onwijs mooi weer gehad!!!en het was gezellig druk! hebben een heel mooi dagje gehad! Lachen

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 12:11

PinnieLinnie schreef:
Volgens mij heb ik jou gezien, had je een petje op met "Stal Bakels" erop??
Want er kwam iemand voorbij schuiven, alleen het ging te snel om je aan je jas te trekken.
Welk startnummer had je bij het Bestgaande Rijpony? ABC of DE categorie?


Ja dat was ik ja, volgende keer toch maar aan mijn jas grijpen dan, kan niet missen.
Bestgaan ABC nr. 1, ze mocht voorop, vond ze wel erg spannend (Willeke dan, Jamie boeide het niet).