Schoorl: zon, regen en veel bokkers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Schoorl: zon, regen en veel bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 19:29

Vandaag was het concours in Schoorl. Ik heb heel wat bokkers gezien (Jura, Claudia, Fitzroy, Jasmijn, Eyes, UniferB en nog een paar waar ik de namen niet bij weet Frusty ). Tot een uur of 17.30uur was het prachtig weer inclusief prettig zonnetje maar daarna ging de hemel open, gelukkig waren de proeven toen al gereden.

Ik weet dat Jura/Maartje 2x goed gereden heeft waarvan 1x een eerste prijs Party!! Super Razinda toch (en ook maartje natuurlijk). De kur van Jasmijn heb ik grotendeels gezien. De eerste keer dat ze de baan in reed viel de stroom uit waardoor ze opnieuw moest starten. Daar alleen al zou je toch de zenuwen van krijgen. Jammergenoeg zaten er wat foutjes in de proef maar het totaalbeeld was mooi. Het puntentotaal weet ik niet.

Ik zelf had geen superproef gereden. Ook niet heel slecht maar het kan gewoon beter, hoewel de voorbereiding deze week al niet zo goed was dus het had net zo goed veel slechter kunnen gaan. We waren 2x 6e met 160 en 159 pnt. Weer 2 wp dus in de M1 wat het totaal op 4 brengt (in 2 wedstrijden Clown ). Max heeft hiermee zijn eerste geld verdiend, 40 euro in totaal.

Jammer van de regen aan het eind maar voor de rest was het een leuke dag. Ben benieuwd naar de verslagen van de anderen.
Laatst bijgewerkt door astridh op 21-07-02 06:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:50

Wie van de bokkers reden allemaal?
Gefeliciteerd met je winstpuntjes!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:53

jep ik was er ook alleen als toeschouwer helaas en heb nog even groomphje gespeelt voor onbekende man van het inrijden bij springterrein hij vroeg of ik even op zijn schimmetl van 1.80 wou stappen,tuurlijk wilt ik dat wel,nou daar zat ik dan toch nog gereden.

verder wel bekende gezien mijn instructrice lia de ruiter en ronald en marcel beukers,kees klaver,akkerman enz.
was weer een mooie wedstrijden hoop volgend jaar weer mee te doen.

zag er allemaal netjes uit,ik heb wel iemand van bokt gezien geloof ik jaike heet ze of zo met een fries in de b.

Z1+4

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:06

Paulanda, degene die je gezien hebt is Barb met Jaike Haha!

Helaas kon ik niet komen maar ben erg benieuwd hoe iedereen gereden heeft!!
Vertel vertel!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:34

Mijn punten vielen wat tegen, doordat er inderdaad teveel fouten inzaten. Maar ik heb het eindelijk gedan, ik heb kur op muziek gereden Cool Cool
Alllebei de wissels waren mislukt, zonde, van 1 weet ik dat hij op een moeilijke plaats zit, die gaan we ook veranderen, die andere was laksheid van mij, ik dacht hij doet hem wel, niet dus Clown Vervolgens een galopappuyement gereden in de overkruisde galop. Wij waren het er allemaal overeens dat het een heel aparte oefening was, met hoge moeilijkheidsgraad, maar helaas dacht de jury er anders over Haha!
Tja en ik was inderdaad nog maar net begonnen toen de stroom uitviel, dus weg muziek. Ik ben toen weer opnieuw begonnen, ik heb mijn kur debuut dus 2x beleefd.
Ik heb echt een leuke dag gehad, het is vreselijk leuk om te doen, en het was vooral heel erg kicken dat ik rond de baan reed langs de 'tribune' met een kijkerig paard, wat daardoor heel macho overkomt, en ik hoorde een heleboel mensen zeggen, jee, wat een mooi paard is dit. Ik ben altijd al trots op hem, maar dit was zo onwijs gaaf!!!!!!
Mijn topper(tje). Er zijn foto's gemaakt, dus als ik die heb zal ik er een paar plaatsen.
Verder leuk dat andere bokkers bij elkaar gingen kijken en dat er een heleboel punten behaald zijn.

Navragen is beter dan afvragen.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:44

Ik was er vanaf half acht tot het ging regenen(toeval hoor, we waren net op weg naar de auto) *LOL* Gelukkig maar dat Maartje een prijs had anders had ik ze nooit opgemerkt, ik was er echt van overtuigd dat ze in het middagprogramma moest en toen ik haar daar niet bij zag staan dacht ik dat Razinda nog niet goed was...Verward maar dat kwam gelukkig nog goed.

Jasmijn heb ik ook zien rijden(balen dat de stroom uitviel), gertruud heb ik gesproken met een beetje hulp van een clubgenoot van haar *LOL* (zonder paard herken ik haar echt niet...Haha! ), Astrid en Barb heb ik in de verte gezien en nog wel meer mensen...Party!!

Ik wilde Barbara nog opzoeken, maar ik had het toen net vreselijk druk. Eerst lintjes en coupons halen, toen naar Cheeka's halfbroertje kijken en toen even gauw paard te drinken geven voor de andere moest springen(dat kon ik toch ook niet missen Verward ) en toen was het al vier uur en was Barb allang gevlogen en de trailer stond volgens mij op het achterterrein...Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:53

Ik was er ook!!!! Maar heb eigenlijk niemand gesproken Frusty
Was wel heerlijk weer!!! Alleen jammer van de regen later he!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 21:51

Ik stond met de trailer naast een fries, zal dat Jaike geweest zijn??? Barb, was jij dat, we stonden met een hindernis tussen ons in.

Enne Paulanda, leuk dat je les hebt van Lia. Ik ken haar nog van vroeger Cool , we hebben heel wat wedstrijden afgestruind. Ik kwam haar (na een jaar of 10) laatst in de beemster tegen waar ze Fitzroy jureerde en hier in Schoorl zag ik haar weer. Hartstikke leuk.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 23:06

ik ook helaas niemand gezien. wel gekeken naar een fries en barb,maar er liepen er nog een aantal rond dus dat werd ook moeilijk.

Wodan en ik onderweg in de M2

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Schoorl: zon, regen en veel bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 00:13

astridh schreef:

Weer 2 wp dus in de M2


Oke, Astrid, je gaat wel hard maar zo hard nu ook weer niet Knipoog

Maar super gedaan en ik vond die proeven er toch wel netjes uitzien. Idd hier en daar wat kleine dingetjes maar het totaalbeeld is netjes.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 00:40

Jaja dat was ik Astridh, ik was ook degene die zo stond te klooien om haar paard de trailer in te krijgen, ik heb er 35 minuten over gedaan
en toen stond ze er op. Op dat moment liep jij langs met je hond, maar
ik stond een potje pissig te worden dus ik heb je maar niet geroepen Haha!

Ik ben 1 keer 5e geworden met 158 punten, in mijn tweede proef had
ik 154 punten. Over het algeheel was ik tevreden.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Re: Schoorl: zon, regen en veel bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 06:52

Fitzroy schreef:
Oke, Astrid, je gaat wel hard maar zo hard nu ook weer niet Knipoog



O jee, wat een Koe Haha! , moet natuurlijk M1 zijn, je ziet waar het hart vol van is....Ik heb het snel veranderd.

En Barb, waarom heb je niets gezegd, of wist jij het ook niet Verward Ik had chippie (usericon) mee als herkenningspunt. Heerlijk zo'n hond die zo sterk is dat hij bij ieder interessant ander hondje zijn volle ruim 40kg in de strijd werpt om er maar naar toe te kunnen gaan. Ik had toch echt die Martin Gaus cursus af moeten maken met hem Haha! Gelukkig heb ik mijn paard beter onder controle Schijnheilig

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 09:20

Ik was ook de hele dag aanwezig, niet om te rijden maar om mijn club te helpen met van alles en nog wat.

IK heb s'ochtends eerst even geholpen in de tent, daarna even rondje gelopen over het veld, heb Maartje nog met Razinda zien rijden, maar kon er niet aanspreken want ik werd gevraagd om een proefje te lezen.
Om 1 uur heb ik geschreven bij de paarden, baan 15 Z2 en aan het eind van de middag nog even in tent geholpen en in de regen naar huis gefietst, had bedacht dat ik niet met de auto hoefde aangezien het zulk mooi weer was Boos!

Citaat:
Ik had chippie (usericon) mee als herkenningspunt.

Achteraf heb ik jou waarschijnlijk ook gezien, er is me iig wel een Rodesian Ridgeback opgevallen, let er altijd op aangezien ik ooit ook zo'n hond wil als ik er de tijd voor heb Haha!

En nu weer op weg voor de ponydag, is toch altijd een hele andere sfeer, veel familie mee, alle opa's en oma's op sleeptouw om te kijken Knipoog
Helaas is het weer een stuk minder, het waait vreselijk hard en droog kan je het ook niet noemen
Maar vanavond na het afbouwen van het parcour hebben we gezellig met z'n alle lopend buffet in de tent en daarna moeten de vaatjes nog even leeg gedronken worden natuurlijk, is zonde anders Schijnheilig
Vind bier helaas niet lekker, maar een wijntje zal er ook wel aanwezig zijn!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 09:57

wat ontzettend leuk, wie van jullie wonen om en nabij bergen nh???

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 10:41

ik m'n jaarling staat in bergen en zelf woon ik in alkmaar. perfect punt om te wonen. alles dichtbij.
En wat zal het vandaag in schoorl in het water vallen zeg. al die regen die is gevallen. pooh hopelijk geen grote glij partijen

Wodan en ik onderweg in de M2

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 12:52

Astridh ik heb je berichtje verkeerd gelezen, ik kon me vanochtend herinneren dat er precies naast jou nog een Fries stond, maar ik stond 10 trailers verderop meer naar de uitgang toe.
En ik herkende je inderdaad aan Chippie *LOL*

Ik heb ook met Claudia onder de parasol staan praten, op dat moment stond Fitzroy naast haar en Maartje en Eyes stonden onder de andere parasol. Maar ik ben niet zo'n held om me voor te stellen Schijnheilig
Ik was ook degene die van Claudia een 'pets' op haar hoofd kreeg omdat mijn naam werd omgeroepen omdat ik naar voren moest komen Bloos

Ik vond het een erg leuke dag, dit is een gigantische ervaring voor mij en Jaike geweest. Met de zenuwen viel het wel mee totdat we het terrein op kwamen rijden en ik die muziek en luidspreker hoorde. Toen kreeg ik vlekken in mijn nek van de zenuwen en mijn groom Spokey ook Haha!
Ik wist totaal niet hoe Jaike zou reageren op dat lawaai, maar Miepie was super nuchter Lovers
We hebben de proef ongeveer zo gereden als ik verwacht had, thuis ging het al 2 weken slecht dus ik ben trots op haar Party!!
We zijn nogwel 5e geworden van de 16 mensen en dat voor een tweede wedstrijd Lovers

Spokey bedankt voor het groomen, ik vond het erg gezellig!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 08:13

anne21 schreef:
IK heb s'ochtends eerst even geholpen in de tent, daarna even rondje gelopen over het veld, heb Maartje nog met Razinda zien rijden, maar kon er niet aanspreken want ik werd gevraagd om een proefje te lezen.


Weet je zeker dat ik dat was, want beide proeven heb ik 20 minuten eerder gestart omdat het was ingelopen en ik vond dat Razin wel de ring in kon.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:14

Ja ik weet het zeker, had inderdaad verwacht je bij het losrijden te zien tussen de twee proeven in, maar heb je laatste proef gezien.

Ik herkende je aan je paard Haha!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:18

Haha aan haar hoofd zeker? Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:25

Ik stond in de baan er naast te kijken naar een bekende en zag jou in m'n ooghoeken en zei nog tegen een vriendin van me, van zo die gaat netjes!
Toen je klaar was stond je vlak bij me in de buurt over je proef te praten en toen zag ik idd aan haar hoofd dat jij het was Haha! , maar het was me met rijden niet opgevallen.

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:09

Was de kur van Jasmijn die kur die begon met het nummer Escape van Enrique Igleisias? Want die hoorde we wel, maar opeens was het onwijs stil.En later weer muziek..

gaaf dat iedereen tevreden was!

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:10

Bloos dank je!

Vind ik knap, ik herken mensen niet snel als ze op hun paard zitten, zeker niet als ik ze irl nog niet heb gezien, alleen op foto's! *LOL*

*oeps foutje je had het over háár hoofd, niet over die van mij... Haha! *

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:14

PinnieLinnie schreef:
Was de kur van Jasmijn die kur die begon met het nummer Escape van Enrique Igleisias? Want die hoorde we wel, maar opeens was het onwijs stil.En later weer muziek..

gaaf dat iedereen tevreden was!


Nee het begon met Brand new day van Sting... toch Jasmijn? Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:54

Klopt, Brand new Day van Sting, en de muziek meneer vond het zo mooi dat hij het intro gewoon nog een keer wilde horen Schijnheilig Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:30

Ooohhh....was dat het *LOL* Gewoon een toegift voor het publiek dus Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers