verslag dress. wedstrijd in Houten

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon

verslag dress. wedstrijd in Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 14:43

Vanochtend had ik wedstrijd met Sevin in de L1 in Houten. We waren er ruim op tijd, dus nog even de ringen bekeken en wat rond rondgelopen. Daarna hebben we besloten om Sevin maar op te zadelen, dus dat gedaan en naar de inrijring, nouja ring, het stukje zand wat nog over was tussen de 4 ringen in. Ik ben bijna omver gereden door zo'n snol die dacht dat ze god was, maar verder ging het wel aardig. De ringen waren uitgezet met bordjes, maar gelukkig zijn we er niet achterlangs gereden Haha!

Toen ik mijn eerste proef mocht rijden, zei het meisje dat voor mij reed tegen de jury dat de bak scheef was, wat idd zo was. Boos! Tussen de B en K zat 8 meter en tussen de H en B zat 6 meter. Nadat alles weer rechtgezet was, werd Sevin een beetje druk omdat hij toch wel wilde beginnen. M'n eerste proef ging niet zo heel bijzonder, hij werd ineens sloom en het ging gewoon niet zoals ik hoopte. Ik rekende ook niet op een winstpunt.

Mijn tweede proef vond ik zelf prima gaan. Hij liep mooi aan de teugel en bij de draf uitstrekken liep zelf nog beter dan ooit te voren, echt heel goed. Mijn voorleester zei later ook dat aan de kant ook geroezemoes was dat hij zo liep.

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik voor mijn eerste proef 151 had, wat volkomen terecht was. Voor mijn tweede proef had ik maar 152, terwijl ik zelf het gevoel had (nog meer mensen trouwens) dat het zeker een winstpunt moest zijn. Voor die middendraf die zo goed ging, had ik een 5 zonder commentaar en voor het gereden zijn in het algemeen had ik ook een 5, terwijl er op m'n protocol ook wel 7ens te vinden waren. Ik vind het dus behoorlijk jammer Scheve mond , maarja het is niet anders. Sevin was heel lief en hij liep heel goed en dat is het belangrijkst.

Marja

Re: verslag dress. wedstrijd in Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 15:09

Manon schreef:
Toen ik mijn eerste proef mocht rijden, zei het meisje dat voor mij reed tegen de jury dat de bak scheef was, wat idd zo was. Boos! Tussen de B en K zat 8 meter en tussen de H en B zat 6 meter.

Verward 8 en 6 meter tussen die letters, snap niet wat je bedoelt.
Of bedoel je van de hoek naar K 8 meter en vanuit de hoek naar H 6 meter?

Het adres voor Barok harnachement http://www.barokshop.com
Kur op muziek nodig? http://www.marvinsmusic.nl al vanaf €19,95 en incl. choreografie
Vakantie in de Spaanse pyreneeen? Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' http://www.topofthepyrenees.com

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 17:48

Ik bedoel dat vanaf de B gezien de K veel verder weg lag dan de H en bij de E dus precies hetzelfde.

Die 7 mensen die voor mij reden hebben dus gewoon in een ongelijke bak gereden Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie