Na anderhalf jaar ga ik weer starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Na anderhalf jaar ga ik weer starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 13:05

Het heeft even geduurd, maar ik ben bezweken voor de druk en het gezeur van m'n hele omgeving...
Het is inmiddels al anderhalf jaar geleden dat ik 2 keer met hem gestart ben in de L, ik heb wel altijd m'n startkaart gehouden en hij is ook gechipt.

Een vriendin heeft me gewoon opgegeven (zelfs degene die het wedstrijdsecretariaat bij onze vereniging doet was het met haar eens }> ) 25 juli in Midden Beemster; Oh ja, Marja je hebt volgende week wedstrijd, was het gisteravond.

Nou ja, en toen werden zittend aan de bar de agenda's getrokken en onder het genot van een biertje en na licht tegenstribbelen werden daaraan toegevoegd:
11 augustus Midden Beemster
17 augustus Opmeer
15 september Wijdenes

Dus schrik op deze data en locaties niet van brullende Lipi-hengsten, eerst nog 1 puntje in de L1 en dan gaan we de L2 onveilig maken. Dan ben ik eindelijk van die pesterijen af dat ik nog mag lichtrijden in m'n proeven...

Zo, en dan nu even checken of die gehate cap van me nog ergens onder in de kast ligt Bloos

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 13:34

Heel veel succes en vooral veel plezier.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 18:19

he misschien start ik de 15e ook wel in Wijdenes!!

Wel tof dat je weer gaat starten hoor, succes!! *LOL*

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 18:24

Wat start jij dan ondertussen, Barbara?
Of heb je daarvoor nog zoveel wedstrijden gepland dat dat alle kanten op kan?

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 18:26

Marja schreef:
Wat start jij dan ondertussen, Barbara?
Of heb je daarvoor nog zoveel wedstrijden gepland dat dat alle kanten op kan?


WHAHAHAHA nee tegen die tijd zal ik nog steeds B zijn *LOL* Haha!

Drackaar
Berichten: 27
Geregistreerd: 18-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 20:32

succes en wel winnen he?! daar doe je het voor!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 23:29

Ik kom ook naar Wijdenes! Als ik niet moet rijden kom ik evengoed wel kijken,het is namelijk praktisch bij mij naast de deur.
Als ik ga starten,start ik misschien wel de eerste keer Z1!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 09:41

Drackaar schreef:
succes en wel winnen he?! daar doe je het voor!


ehm, is dat zo?
Een mooie plaatsing is natuurlijk altijd meegenomen, maar eigenlijk rijd ik gewoon voor de punten hoor.
Liever een winstpunt zonder prijs, dan eerste zonder. Maar het belangrijkst vind ik, dat hij goed voelt, netjes aan de hulpen is enzo. Maar in principe is hij Z klaar, dus de eerste paar klassen zullen niet veel problemen geven.
(niet arrogant bedoeld, maar een hengst op concours moet je wel iets verder afgericht hebben vind ik dan een ruin of merrie. Voor je eigen veiligheid en die van anderen.)

Drackaar
Berichten: 27
Geregistreerd: 18-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:52

Marja"]
[quote="Drackaar schreef:
succes en wel winnen he?! daar doe je het voor!


ehm, is dat zo?
Een mooie plaatsing is natuurlijk altijd meegenomen, maar eigenlijk rijd ik gewoon voor de punten hoor.
Liever een winstpunt zonder prijs, dan eerste zonder. Maar het belangrijkst vind ik, dat hij goed voelt, netjes aan de hulpen is enzo. Maar in principe is hij Z klaar, dus de eerste paar klassen zullen niet veel problemen geven.
(niet arrogant bedoeld, maar een hengst op concours moet je wel iets verder afgericht hebben vind ik dan een ruin of merrie. Voor je eigen veiligheid en die van anderen.)
[/quote]

elk paard moet gewoon voldoende zijn afgericht, vind ik. anders kan je beter niet starten. gewoon winnen met punten.