Leuke jury-ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 00:21

een van mijn eerste wedstrijden met youri Lachen lang geleden dus.
Ik moest na mijn proefje na het jurilid, toe, en die zei, dat ik youri netjes aan het lopen had, alleen dat ik min der gefixeerd moetst zijn op het aan de teugel rijden, maar emer met het halsstrekkn. Ik kom dat zelfde jurilid 3 maanden later weer tegen, en toen stond er op mijn protocolletje, netjes gedaan veel bij geleerd, en ik was 5de:)) Kom haar veel vaker tegen, omdat ze de vrouw van onze Da is. En soms zegt ze wel eens en wat rijd je nu met die arabier, Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:48

Ik heb een keer bij osn in het winterseizoen twee proeven bij een jurylid gestart. Eerste proefje ging wel redelijk en tweede proefje liep ze (gelukkig tussen de figuren door) zo te mieteren. Maar dat was mijn allerlaatste B proefje, de volgende keer zou ik L1 starten. Ik lag zo in een deuk van de fratsen die Jur allemaal eruit gooide dat ik de jury aanstak in het lachen (ze had ervoor wel een goede proef gezien, wist dus dat Jur het wel degelijk kon) en ik haalde nog een wp ook! Alleen door een beetje aanstekelijk te lachen *LOL*....

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:55

rij alleen onderlinge wedstrijden meestal doet Appie het goed, maar ik had een keer een 4 voor m'n zit gekregen omdat ik voor de eerste keer m'n nieuwe leren laarzen aanhad, had ik dus beter nog maar een dagje mee kunnen wachten maar de blaren waren wel een dag eerder weg!
en een keer was het zo warm dat Appie nog maar amper een hoef op kon tillen, werd ik enerlaatste van de 3, toch nog 2de dus! jippie! stond er dat ik hem eerst wakker moest maken voordat ik erop ga zitten.
springen gaat altijd goed maar 1 keer weigerde ze 3 keer omdat er een baal stro onder de hindernis lag, waarom? ik had haar eindelijk afgeleerd dat ze niet met haar benen op balen stro of hooi mocht staan, had mijn zusje haar aangeleerd maar ik werd er zo gek van dat ik het afgeleerd had, nou hij luistert wel goed naar mij heb ik gemerkt!

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:37

Ik reed vroeger (toen ik nog een klein schattig jongetje was Haha!) op een C'tje. Dat ponytje zag er heel grappig uit, was half hackney half appaloosa (ja, stel je er maar wat bij voor). We reden toen nog L dressuur en de proef ging helemaal fout. Hij steigerde tijdens het wijken enz. Tong uitsteken
Kom ik na die tijd bij de jury, zegt de jury: Wat een leuke combinatie! En wat heb je dat met dat steigeren goed opgelost. Slijm sljim dus.
En toen was ik ook nog eerste ook met een WP. }>

Toch aardig van die jury Knipoog