In welke onderdelen zijn jullie het beste in?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:01

dank je wel! Haha!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:13

Dat verschilt toch echt wel per paard en per proef....dit weekend had ik in de M een 8 en een 9 voor de middendraf!! Haha! Hij kan dit namelijk heel mooi doen, goed over de rug, oortjes strak naar voren, maar als hij gespannen is, wordt hij weer te stekerig, dus dan lijkt het heel wat, maar is het eigenlijk niks...

Bij mijn 4 jarige is het het halsstrekken, hij gaat bij K met zijn neus naar de grond en haalt hem er pas weer weg bij M, echt een stofzuiger!
Maar het binnenkomen is toch altijd wel erg lastig (dom eigenlijk, want dat is gewoon een kwestie van heel veel oefenen..en een redelijk recht paard natuurlijk, anders wordt het nooit wat Knipoog ) Weleens een Duitser zien binnenkomen??

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:31

marieketencate schreef:
Weleens een Duitser zien binnenkomen??


O, is dat het Haha! ? Dus Duitsers kunnen gewoon niet recht binnenkomen, kijk dat verklaart een hoop Knipoog

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:21

Nee, Duitsers kunnen juist wél heel recht binnenkomen!! Ik zag een keer de bondstraining op TV, met Isabell Werth, het enige wat er geoefend werd, was het binnenkomen! Gaaaap
Op dat soort dingen laten de Duitsers echt geen punten liggen....ook de leden van hun pony-equipe krijgen standaard een 8 of een 9 voor het binnenkomen......misschien hebben Nederlanders niet het geduld om dat elke dag te oefenen Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:26

Oke Marieke, de boodschap is duidelijk. Haha! Ik ga met mijn Duitser tot in den treure het binnenkomen in verzamelde galop oefenen !!
Eigenlijk is het ook zonde als je daar niet gewoon een 7 kunt scoren.

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:41

bij mijn vorige paard ging het schouderbinnewaarts bijna altijd voor een 7/8 en de galop ook wel. de overgangen kon ik ook veel punten mee krijgen. binnekomen en groetje ging vaak fout. af entoe was die zo heet dat hij zowat stond te piafferen

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:41

marieketencate schreef:
Nee, Duitsers kunnen juist wél heel recht binnenkomen!! Ik zag een keer de bondstraining op TV, met Isabell Werth, het enige wat er geoefend werd, was het binnenkomen! Gaaaap
Op dat soort dingen laten de Duitsers echt geen punten liggen....ook de leden van hun pony-equipe krijgen standaard een 8 of een 9 voor het binnenkomen......misschien hebben Nederlanders niet het geduld om dat elke dag te oefenen Knipoog


Ok ik ga dus nu echt heeeel veeeel binnenkomen oefenen.... Haha!
Arme Stravo..... Knipoog

Maar het probleem is dat ik zelf altijd wel denk dat ik recht sta maar dan sta ik dus scheef en/of naast de middellijn....misschien spiegel op C????

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 18:38

Altijd goeie punten voor me verzameling, wissels, en de appuymenten scoor ik ook altijd voor