gisteren wedstrijd petra 1ste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

gisteren wedstrijd petra 1ste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 16:21

Gisteren was er dus wedstrijd,ik zou meedoen(zaterdag)maar had niet zn heel erg zin,dus hadden het meisje dat op peet rijd en ik afgesproken dat zij zou meedoen.

Peet had dus sinds ik van stal verander ben(11/2 maand geleden)veel op de wei gestaan 2 weken uit de running door haar ijzers en kreupelheid niet veel gedaan.
We hebben een aantal buitenritjes gemaakt,en dat meisje heeft een keer in de bak geoefend.

Wij du sochtend om 8 uur op stal,peet gevochten(jaja een fjord met knot en ingevlochten staart)en om 9.15 ingeladen.
Om 10.00 was ze gaan losrijden,en om 10.30 moest ze rijden.
De proef ging echt perfect ze liep zo te ploegen door het zand,de bak was heel erg zwaar(werd ook door de jury gezegd)maar peet bleef lopen voor claudia.
De galop waar we een jaar over hebben gedaan met heel veel moeite erin gekregen na heel wat bokken en vliegwerk deed ze echt goed!
Toen peet weggebracht,e ik was nog daar op stal de prijsuitrijking zou pas om 13.00 zijn.
Om 12.10 werd ik gebeld kon het haast niet verstaan,ze was 1ste met 162 punten!
En degene onder haar had 156 en het allerlaagste was 138!
er deden er 14 mee.

Ik ben echt heel trots op allebij de meiden,na een jaar ploegen en zweten heeft ze nu laten zien dat ze echt voor je wil werken.
Alles waar ik het afgelopen jaar zo mee heb gezeten en de periodes dat ik het allemaal echt niet meer zag zitten omdat ze zo gek was.
De proeven vorig jaar dat we niet hoger kwamen dan 155(vond ik ook niet slecht trouwens)we steeds bleven hangen op de ene puntje.
En clau die 147 punten haalde en nu 162!

Nou sorry voor het lange verhaal maar ben gewoon zo trots op ze!