Almelooo: Zoepahkoel en té bizarrr!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorée

Almelooo: Zoepahkoel en té bizarrr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 17:37

Almelooo was ZOEPAHKOEL!!!
"Binnenkomen in verzamelde galop. Op X de 'Fitz' en daarna groeten" Haha!

Ik heb echt een fantastische week gehad! Ik zou wel alles willen opschrijven, maar helaas heb ik daar geen tijd voor!
Ik vond het echt heel erg leuk om alle paardjes van bokkers te zien en het kamperen was ook zooooo gezellig! Definitely voor herhaling vatbaar!

Tot slot wil ik nog even iedereen bedanken voor deze superweek!
Especially Pruumke Haha! }>

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:45

Haha... en gisteravond een superafsluiting meegemaakt met medewerking van Damien met zijn k*tauto.... oh mèn... ik lag compleet in een deuk!!!! *LOL* Haha... dit bovenstaande is wel inside-info, maar als jullie Damien zien, vraag hem maar eens naar een dergelijk auto, dan weet je waarom we zo'n lol hebben gehad.

Nog meer mensen leuke anekdotes?? Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:17

Hahahahha, ja Doree, die Bokt proef die we gingen ontwerpen...

A-X Binnenkomen in verzamelde galop en 'de Fitz', daarna groeten en voorwaarts in steigerpas.....
K-X-M Van hand veranderen in middendraf en op X *bats* naar rechts.....
Bij A onregelmatig de rijbaan verlaten.... Haha! Haha!

Enne..."Damian wil je een beuk"........ Haha!

Heeft superpurno zijn zweepje al gebruikt?? Tong uitsteken

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 20:33

Ja het was echt geweldig! Vooral dat op X 'KATS' naar rechts! (maar bij nader inzien is 'bats' ook wel goed, beter misschien Haha! )

Maar had je me nou echt zo verrot op de foto moeten zetten? (Of wouter dan?) had je dat niet even kunnen censureren! Frusty Verdrietig
Jessica staat er ook niet echt heel erg charmant op, alleen Suus en Steef nog een beetje leuk!
Maar goed, dat mag de pret niet drukken Haha! Het was gewoon oppergeweldig en ik vind dat het elke week Almelo mag zijn!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 17:21

okee *schaam* excuus voor de foto`s maar zo beroerd stond je er toch ook weer niet op Schijnheilig

Ik heb alleen vrijdag maar meegemaakt maar wat ik erg entertainend vond was de confrontatie obsession versus jurylid Haha!

Ja en de fitz superb ben benieuwd of anky dat voor elkaar krijgt is natuurlijk alleen weggelegd voor de echte cracks!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:39

Wouter24 schreef:

Ja en de fitz superb ben benieuwd of anky dat voor elkaar krijgt is natuurlijk alleen weggelegd voor de echte cracks!!

Hahaha, Wouter, zijn we toch nog ergens goed in Schijnheilig

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-02 19:43

Wouter24 schreef:
okee *schaam* excuus voor de foto`s maar zo beroerd stond je er toch ook weer niet op Schijnheilig

Uhmm.... weet niet wat jij verstaat onder niet al te beroerd??

Citaat:
Ik heb alleen vrijdag maar meegemaakt maar wat ik erg entertainend vond was de confrontatie obsession versus jurylid Haha!

Ja, Jess vond het ook erg grappig Haha! Lips are sealed
Achja, 3 wp uit 5 wedstrijden is alsnog supergoed!

Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie