Yessss!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Yessss!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 18:30

Vandaag had ik een wedstrijd bij onze ponyclub. De eerste jury geeft best wel hoge cijfers, de tweede niet. We moesten losrijden op het gras en dan het proefje in de bak. De eerst proef ging wel. Ze wou nog wel eens snel draven, maar dan hield ik haar weer tegen. Ook 1 keer verkeerd aangesprongen in de galop, maar wel netjes gecorrigeerd.
Na de proef mocht je dan commentaar halen bij de jury. Ze zei dat ik één tempo moest aanhouden, en dat het halsstrekken heel goed ging! (daar had ik een 8 voor)
Toen kregen we eerst de uitslag van de eerste proef na 1,5 uur. Ik was tweede geworden van de 6. Maar de puntentelling klopte niet, dus werd het een gedeelde eerste plaats!!!! met 174 pnt.
De tweede proef ging echt super! Ze deed alles, heel rustig en zooo braaf gewoon. Na me proef gingen we ff rusten, en drinken enzo. De jury zei dat het heel goed ging, maar dat ik om de stelling moest denken.
En toen was de prijsuitreiking......ik was weer eerste met 164 pnt!!!
Daarna moesten we een ereronde galoperen. Odin ging er vandoor *LOL*
Dus nu heb ik 2 mooie lintjes en 3 winstpunten!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:38

Sooooo heyyyy,kei goed zeg, zo krijg je nog es plezier in wedstrijdrijden....,wie weet zien we je nog wel eens ooit in de z met je fjordje... Haha! ! Kie goed joh!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:59

Hee goed zeg, jammer dat het dan net onderling was. Volgende keer moet het dan ook zo gaan op een officele wedstrijd!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:22

New-Forest schreef:
Hee goed zeg, jammer dat het dan net onderling was. Volgende keer moet het dan ook zo gaan op een officele wedstrijd!


oh, was het onderling? had ik even niet uit je stukje gehaald, ik dacht al wat vet, 3 winstpunten in 1 keer Haha!

maar als nog goed natuurlijk, onderlinge wedstrijden zijn altijd leuk, die worden lekker hoog gejureerd. Zo heb ik met Nicky (haflinger) eens 176 punten gereden.. in het 'echt' kwamen we niet verder dan 157 Haha!

Leuke opsteker, en wat New-Forest zegt, nu ook op de officieele!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 18:52

grassie schreef:
[t
oh, was het onderling? had ik even niet uit je stukje gehaald, ik dacht al wat vet, 3 winstpunten in 1 keer Haha! !
[/quote]


Dat zou wel leuk zijn, 3 winstpunten in 2 proeven. Maar bij de club hebben ze ook die regels van de winstpunten, dus met 5 punten ga je daar naar de L1. Volgende week heb ik wel een officieele wedstrijd.
Hopen dat het daar net zo goed gaat. Knipoog