verslag van dag 2 (eigenlijk 3)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

verslag van dag 2 (eigenlijk 3)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 01:55

Zooo... 't is half 2 's nachts en wederom te warm om te slapen, dus weer tijd voor een verslagje. Vijf minuten geleden is Fitz naar bed vertrokken (die slaapt hier bij Lau & mij in huis) nadat we eerst uitgebreid met z'n drietjes het Almelooooo-forum hadden bijgelezen. Ik ga nog even een paar uurtjes door, er moet tenslotte ook nog een verslag van mijn kant komen! Kan zijn dat ik essentiële dingen vergeet, maar er is zoveel gedaan, gebeurd en gezegd dat ik echt niet alles kan onthouden en dus ook niet alles kan melden... Haha!

Afijn, gisterenochtend (na krap 4 uur slaap) de auto volgeladen met kampeerspullen en op naar Almelo. Lau reed de auto, dus kon ik nog even uitgebreid wakker worden. We konden meteen volop groomen, want onze Bokkers moesten hun eerste proefjes rijden en Pris moest ook nog springen. De uitslagen daarvan zijn inmiddels in veelvoud vermeld. Tijdens het afspuiten van Leys kreeg ik om vage redenen een hoestbui waar ik bijna in bleef, waardoor ik het niet aandurfde om Suus haar M1-proef voor te lezen. Merilyn heeft mijn schone taak toen overgenomen, maar vandaag is alles ruimschoots goedgekomen: ik heb voor het eerst in mijn leven Z2 voorgelezen (2 proeven nog wel, bij Fitz) en nu heb ik dus alle klassen gehad! Haha! Merilyn werd bijna aangesteld als vaste voorlezer van de ringen 1, 2 en 3: ineens kwamen overal mensen vandaan die haar als voorlezer wilden, ze moest zich zelfs bijna in drieën splitsen. Maar nu heeft Merilyn dan ook een uiterst zwoele stem... Haha!

Gisterenavond was het erg gezellig bij de bbq. Ik ben zelfs blijven slapen (kamperen in Almelooo, mijn geboorteplaats), had lekker een tentje voor mezelf. Het campinggevoel was al heel snel aanwezig toen ik op m'n badslippertjes en met m'n toilettas onder m'n arm de douche uit kwam. Dat vakantiegevoel heeft Nienke inmiddels van me overgenomen, die is nu de trotse bezetter van mijn tentje, matras en slaapzak, en wordt morgenochtend hoogstwaarschijnlijk ook gewekt door een uiterst wakkere Marco die door Pris hun tent wordt uitgeschopt omdat het tijd is om de paarden te voeren (vanmorgen 7 uur, wat een tijd... Haha!).

Vanmorgen was ik dus al vroeg weer uit bed, want Prisca startte haar eerste proef om 8.58 uur. Ook vandaag was het weer bloedjeheet, maar alles went. Er mocht in zomertenue gestart worden, zowel dressuur als springen, maar bij dressuur deed vrijwel niemand dat. 't Is natuurlijk ook wel mooier om in volledig tenue je proef te rijden, maar ik was toch wel blij dat ik lekker in hemdje en korte broek kon rondlopen en niet in zo'n apepakkie hoefde rond te rijden.

Tussen de middag kwam Lissy nog langs op haar Arabier Farouk, echt een ontzettend leuk beestje! Enkele uitslagen van vandaag heb ik al aan Maarten doorgegeven, die laat ik nu dus ff in het midden. Ik heb nog wel een verslagje van het springen van Lau en Ameretto, maar daar start ik wel even een nieuw topic over. Ze heeft zelf morgen weinig tijd om te internetten, dus zet ik het er maar even voor haar op.

Na het springen zouden we met de hele groep (wederom) gaan bbq-en. Lau wilde niet te laat weg omdat ze Ameretto na het springen niet te lang wilde laten staan. Fitz had ons getaxied en die zou ons ook weer terugbrengen. Maar het was zo gezellig op de bbq dat we uiteindelijk pas om 11 uur vertrokken (Lau was om 8 uur al klaar met springen). Ameretto heeft al die tijd braaf aan een touwtje lopen grazen om de bbq heen. De meeste paarden zijn bang voor rook, maar Retje gaf er helemaal niets om. Ondertussen waren Maarten en Nienke ook gearriveerd uit het verre Groningen, Lotje uit het iets dichterbije Nijmegen en waren de punten van onze stalgenoot Y. ook bekend: zij had maar liefst 172 punten bij elkaar gereden en daarmee een 3e prijs behaald, zodat ze de held van de avond was! Party!!

Uiteindelijk waren we pas om half 12 weer met Retje op stal (waar het trouwens ook nog gezellig was in de kantine, maar daar hebben we maar niet meer aan meegedaan) en om 12 uur thuis. Mijn ouders waren ook nog wakker, en daar hebben we nog tot na 1 uur mee zitten kletsen. In de wasmachine draait momenteel een wit wasje zijn rondjes en het hele huis is nu inmiddels in diepe rust, behalve één plekje op zolder waar nog steeds leven heerst...

Juist, achter de pc. Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:47

Volgens mij is het echt super gezellig!
Je verslagen zijn echt heel leuk!

Jij hebt mazzel dat je ook achter de PC Purno de Purno nog een beetje kan volgen en IRL ook natuurlijk haha....

Wens ze allemaal succes voor de laatste paar dagen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 09:50

Sjimmy schreef:
Jij hebt mazzel dat je ook achter de PC Purno de Purno nog een beetje kan volgen en IRL ook natuurlijk haha....


En Laui is ook al jaloers... Haha! Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:58

Haha, naja, wij hebben gister telepathie gehad en met z'n allen rond hetzelfde tijdstip blauw (eh paars) van het lachen gelegen, dat doen jullie ons niet na! Haha! And no one is gonna take that away from me...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:48

ooooooooh en weet je ik heb zondag de paarse purno helemaal van mezelf hij gaat groomen natuurlijk start ik met paarse bandage's en een purno logo op mijn witte dekje