Is er wel een laptop mee naar Almelo???

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joleen

Is er wel een laptop mee naar Almelo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 19:58

We willen natuurlijk niks missen van de leuke dingen! *LOL* Schijnheilig En we willen alle uitslagen weten hoor! Party!!

En natuurlijk, iedereen heeeeeeeel veel succes en plezier!! Party!! Volgend jaar ben ik misschien ook van de partij. Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:17

haha
als mensen echt heel erge afkickverschijnselen krijgen kunnen ze altijd even hier komen om te bokken... we hebben toch kabel

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 01:27

Toevallig hadden we het er vanavond nog over... maar niemand van de Almelo-gangers heeft z'n laptop bij zich! En dan hadden we ook nog een WAP-pende telefoon nodig gehad... mmm... misschien dat Marco die heeft?

Maar ik slaap gewoon thuis (bij paps en mams), en aangezien we een logee hebben die op mijn kamer slaapt, slaap ik op de kamer waar de pc staat. Mooi geregeld toch?

Ik wil jullie best af en toe op de hoogte houden. Maar nu nog ff niet, ben half dood van de eerste dag Almelo (het was waaaaaarm daar!) en er is zelfs nog niet eens gereden. Of ja, de proeven en parcoursen beginnen morgen. Maar het wordt vast hartstikke gezellig! Party!!

(of ja, dat is het eigenlijk al... Lachen )

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 01:40

Mmm... ik ben er vanaf woensdag tot en met vrijdag, dus vrijdag zal ik wel ff een verslag in elkaar bakken Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 01:57

Karin schreef:
En dan hadden we ook nog een WAP-pende telefoon nodig gehad...)

En dat werkt niet! Jammer genoeg. Vorige week een weekje op vakantie geweest oa met zwagerlief en die heeft via WAP inet op zijn mobiel, maar mooi dat ik bokt niet op kwam!!!!!!!!!!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie