Ja, ik mag naar de L

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25315
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Ja, ik mag naar de L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 18:00

Nadat mijn eerste wedstrijd met Duvel vorige maand super was gegaan, zie ook http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ht=#611405 was ik toch weer best wel zenuwachtig of het de tweede keer weer zou lukken. Die tweede keer was dus gisteren. Het had de hele week gehoost van de regen, dus de bak leek meer op een zwembad dan op een wedstrijdring zaterdag. Gelukkig zijn ze toen3 uur bezig geweest met de trekker om hem los te trekken en "open" te laten worden, zodat het water goed weg kon lopen. Maar het mocht 's nachts toch echt niet meer regenen. En ja hoor, het heeft die nacht weer keihard geregend. De bak was toch nog redelijk droog, maar te zacht om er met de trekker in te gaan, zodat we ieman van de manege met zijn haflinger de bak hebben laten slepen met een pallet erachter. Dit was nog een heel karwei, maar gelukkig lag de bak er nu redelijk behoorlijk bij en de wedstrijd kon doorgaan Knipoog !
Ik hoefde pas aan het einde van de dag, had Duvel al wel lekker gepoetst, en gevlochten, maar liep nog lekker in mijn gewone rijkkleding, zodat mijn witte broek en bloes nog netjes schoon bleven. Ik heb ook maar hooguit 20-25 minuten nodig om los te rijden, dus ik had geen haast. Ik maakte alleen wel Corine helemaal zenuwachtig, dat ik er nog zo bijliep. Dik 2,5 uur voor ik moest starten vroeg zij al bezrogd of ik mij niet eens moest gaan omkleden en anderhalf uur later (nog steeds een uur voor ik moest starten) werd ze echt gek van mij, geloof ik, he Corine Cool ?
Maar goed, de binnenbak (waar we moesten losrijden) was een sauna, dus hoe korter ik daar moest verblijven, hoe beter. En ook nu heb ik weer lekker gereden, Duvel deed echt weer goed zijn best. Had weinig foutjes, alleen in de tweede proef sprong Duvel rechts in de verkeerde galop en pas de tweede keer zatie goed. Nou ja, voor de rest ging het heerlijk, ik had weer twee keer de eerste prijs en 167 en 163 punten Cool .
Nu heb ik dus 5 winstpunten en kan ik L1 gaan starten. Mijn eerst volgende wedstrijd start ik echter toch nog B, omdat dat onze eerste uitwedstrijd wordt en ik die nog even rustig aan wil kunnen doen.
En ik heb het nu ook te druk om nog les te kunnen krijgen, en een B proef moet dan wel lukken, maar voor de eerste keer L1 wil ik toch nog wel wat puntjes op de i zetten. Ben benieuwd watie op vreemd terrein gaat doen, kunnen meteen nog even wat meer ervaring opdoen samen.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 18:13

Goede punten! Ik zou ook nog een keertje B gaan starten, L1 is toch wel iets moeilijker.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:25

ja de L1 is zeker moeilijker! dat heb ik wel gemerkt Haha! Schijnheilig
niet om je te ontmoedigen hoor Knipoog succes met je wedstrijden Party!!