Mijn verslag en uitslagen van vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Mijn verslag en uitslagen van vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-02 14:45

Zoooo deze paar daagjes waren ZEKER de moeite waard!!

Ik zat woensdag nog te stressen (tot zover ik stress) over mijn opdrachten voor school, die uiteraard niet af waren. In de loop van de middag kreeg ik telefoon van Purno dat ik mee kon rijden vanuit Groningen!! Lachen Helemaal toppie dus!

We waren om uurtje of 8 in Almelo gok ik, net te laat om Lautje nog te zien springen helaas. Deze avond gezellig geBBQ't en verder eigenlijk weinig ondernomen. Wel heel gezellig en het ging allemaal uiteraard nergens over, vooral Purno was onderwerp van gesprek Tong uitsteken We zijn bezig met een Purno goodies actie, foto's volgen.

Gisteren weer op tijd op, om naar de proeven van Yannick (stalgenoot van Prisca) en Prisca zelf te kijken. Ging met beide goed, Yannick had 166 + 4e ook Prisca had een winstpunt en 5e prijs (160 pt), wat in eerste instantie niet het geval was, maar er bleken coupons verwisseld te zijn. Helaas was het weer niet zo best en waren de banen behoorlijk verregend, maar iedereen baggerde vrolijk door Haha!
Sjuimpje: "Deze bodem zuigt letterlijk en figuurlijk!" Haha! Suus moest tevreden zijn met 145 en 148 punten.Toen het ECHT hard regende en aangezien ik ook nog moest ontbijten zijn Merilyn en ik maar ff in de caravan gaan zitten, tot het droog was. Ook nog bij Wendy met Prakkie gekeken, die reed 159 punten en een 4e prijs bijelkaar. Lautje moest nog springen, L jacht, ging ook niet gek, Ameretto sprong goed maar helaas 2 balkjes. Jessica had gisteren 153 in de L1, MMBabe 2x 151 in L1.

Eigenlijk de hele dag een beetje rondgewandeld, gewoon gezellig met iedereen, veel foto's gemaakt. 's Avonds shoarma gegeten, erg lekker weer, daarna nog gezellig gezeten & gedronken, was gewoon LEUK!

Vanmorgen vroeg eerst bij Leontine (Fitzroy) gekeken, waar ik geen uitslagen van weet. Wendy had met Heldin 182 punten in de Z2. Verder moeten vandaag de meesten nog rijden, dus vanavond zal ik wel wat uitslagen regelen Lachen

Foto's volgen vanavond!!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:41

klinkt goed allemaal!

Ben benieuwd naar de foto's!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 18:24

Gaat toch kriebelen als ik dat allemaal zo lees,
wie weet volgend jaar misschien.... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:53

oooh super dus maare Mbabe start L2 toch?
heeft ze al wedstrijden ooh ik ben zo vreselijk benieuwd naar de verslagen van de ruiters!!!!!!! volgend jaar gaan Lottelwijk en ik mee en jij ook nienke met paard!!!!!1

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Mijn verslag en uitslagen van vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 02:07

Naz schreef:
Eigenlijk de hele dag een beetje rondgewandeld, gewoon gezellig met iedereen, veel foto's gemaakt. 's Avonds shoarma gegeten, erg lekker weer, daarna nog gezellig gezeten & gedronken, was gewoon LEUK!


En daarna een poging tot slapen in dat kleine tentje. Was een uurtje of half 5 voordat dat lukte, en om 8 uur ging de wekker weer omdat we Fitz wilden zien rijden. Tss... die Nienke begint gewoon rond een uurtje of 4 pas echt te leven! Wel fijn geroddeld trouwens tot diep in de nacht, vooral over de belangrijke dingen des levens...

Ach ja, vroeger (toen ik zo jong was als zij) was ik precies zo... Haha! Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Re: Mijn verslag en uitslagen van vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 07:34

Karin"]
[quote="Naz schreef:
Eigenlijk de hele dag een beetje rondgewandeld, gewoon gezellig met iedereen, veel foto's gemaakt. 's Avonds shoarma gegeten, erg lekker weer, daarna nog gezellig gezeten & gedronken, was gewoon LEUK!


En daarna een poging tot slapen in dat kleine tentje. Was een uurtje of half 5 voordat dat lukte, en om 8 uur ging de wekker weer omdat we Fitz wilden zien rijden. Tss... die Nienke begint gewoon rond een uurtje of 4 pas echt te leven! Wel fijn geroddeld trouwens tot diep in de nacht, vooral over de belangrijke dingen des levens...

Ach ja, vroeger (toen ik zo jong was als zij) was ik precies zo... Haha! Tong uitsteken
[/quote]

Generatiekloof? Tong uitsteken
En wat betreft leven rond 4 uur... ik ben niet anders gewend Haha! Tis dat ik nu moet werken, maar normaal gesproken hoor ik ECHT nog in bed te liggen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16, JosjeDZ, Punz, Theseus en 10 bezoekers