Klopt... starlijsten, hippis, deruyterij, rjva enz worden volgens mij allemaal gehost door hetzelfde bedrijf.. dus allemaal storing... ik kan zelf de hele dag al geen mail ophalen/versturen!
Vanmorgen was er een storing bij het internetcentrum in Amsterdam waardoor niet alleen onze sites (en mail) maar heel veel sites niet bereikbaar waren.
Het viel me wel op hoe afhankelijk we geworden zijn van Startlijsten.... Ik moest even doorgeven dat Sas volgende week L2 wil starten, maar het Email adres staat alleen op startlijsten en het telefoonr( P&S) werd niet opgenomen... En in plaats van naar mijn vriendin te lopen om te vragen hoe ze gevaren was, bleef ik maar op de knop van startlijsten drukken.
Misschien toch maar wat meer alternatieven behouden( ik bedoel, eer dat ik eraan dacht dat het telefoonnummer van de wedstrijd ook in P&S stond waren we al een uur verder.)
helaas is er nu geloof ik weer storing, want hij doet et bij mij niet, ik probeer mij op te geven via startlijsten en hij wil gewoon niks meer opslaan en kan de server niet vinden..