Waar zijn de uitslagen van de westrijd in M.beemster gistera

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Waar zijn de uitslagen van de westrijd in M.beemster gistera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 08:15

Gisteravond heb ik gekeken bij de wedstrijd in m.beemster. Dat zou een grote boktmeeting worden maar ik heb niet veel mensen gezien. Wie ik ken en er waren: Jura, Claudia, Fitz en Eyes. Om een uur of 8 ben ik weggegaan. Claudia had toen al 2 proeven gereden en Fitz 1 proef. Ik ben heel benieuwd wat de punten waren en ook wel wie er nog meer waren. Ik had nog wel mijn usericon meegenomen ter herkenning Haha!

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:17

Ja,ik was er,ik heb alleen Fitzroy gezien en verder niemand,maar het was wel goed gegaan. Twee keer eerste in de M2 met 165 en 162 punten,en tweede in het B-springen. Ik moest gewoon om half acht en om half tien starten,wat ook nog eens tien uur werd doordat het uitliep,echt belachelijk gewoon,maar ik mag niet klagen.

Hoe was t met de rest gegaan?

Dit is echt een leuk onderschrift!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 15:31

Ik kon niet starten... Huilen

Ik moet dinsdag met Razinda naar de kliniek, wedstrijd morgen ook afgezegd en de komende wedstrijden zal ik ook wel af moeten zeggen. Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 21:10

Ik zou er alleen zijn als ik moest groomen en mijn instructrice ging niet heen, dus ik zou gewoon les hebben(die weer niet doorging overigens Huilen )

Hoe heeft fitz gereden? En sterkte met Razinda maartje!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 19:28

Ja, ik was er ook. In de L1. Maar niet zulke geweldige punten. Ik heb Joy ook dik een maand niet goed kunnen rijden door een blessure. Maar het ging de laatste week weer beter en ben toch maar gegaan voor de ervaring, want Joy is nogal snel gespannen.
Ik heb nog wel met Pava gemeet, was heel gezellig Haha! . Heb ook haar mooie plekkie gezien waar Pavarotti staat Haha! .
Verder heb ik dus geen bokkers gezien. Dacht dat er heel veel toeschouwers zouden komen kijken (gelukkig niet hoor Haha! ) Was ook best wel een drukke wedstrijd.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:57

Nou, ik heb wel gereden, maar heel bokt is denk ik aan me voorbij gegaan....... Ik denk dat ik Fitzroy heb gezien, maar ik weet het geeneens zeker, wel jammer. ik had wel effe iemand willen zien.

Ehmja??

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 08:33

Ik ben vrijdag avond voor het eerst sinds 6 jaar weer op wedstrijd geweest. Een tweede plaats met 158 punten.

Astrid...dus geen 156 punten.

en zondag ben ik ook gestart in Midden Beemster weer een tweede plaats met 162 punten

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:13

Ja, ik heb ook gereden in MB, maar nauwelijks tijd gehad om bokkers te kunnen zien rijden. Ik heb de eerste proef van Claudia wel gezien.
Verder heb ik natuurlijk wel iedereen gesproken en met Appie gemeet.

De wedstrijd zelf ging niet zo, Pav was heel erg gespannen, maar ik heb er toch nog 152 en 156 punten uit weten te halen in de L1. Gisteren heb ik mij gerevancheerd Tong uitsteken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:17

Nou vertel dan je punten van gisteren ook even... Ze had op 1 puntje na bijna 3 winstpunten!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:34

Ja, dat heb ik net bij het verhaal over de wedstrijd van Claudia van gisteren gezet Haha!

Maar idd, gisteren net geen 3 winstpunten gereden Tong uitsteken 166 en 168 punten.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 11:42

niet slecht gereden dus.
enne maartje toch niet iets ernstig met razin?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 5 bezoekers