5 door belonen paard...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 09:01

ja joh, sommige jury's kraken encht ieder ding af dat je ook maar een beetje fout doet, echt krenterig hoor dat je voor het belonen een 5 kreeg!! Het was zelfs maar 1 klopje op zijn hals!

Ik weet ook af en toe niet waar die jury's mee bezig zijn....
Ik reed een L2 proef. B afwenden E linkerhand ofzo, maar ik ging bij E RECHTS in plaats van LINKS, ik dacht echt DOM DOM DOM, maar ik had een 7 daarvoor, schijnbaar was de jury met zijn gedachten ergens anders.... Maar dat heb ik toch standaard dat ik de 1e proef van de maand een keer verkeerd rijdt. Maar jah.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 11:53

Das idd jammer, maar goed, gewoon dubbel belonen NA dat je bij de a ring hebt verlaten Lachen


Ik heb wel het blauwe boekje " was het niet een klappertje Verward " Vond het toen nog zo duur Lachen was tussen de 8 en de 10 geloof iK Lachen nog meegemaakt. En daarna pas weer dat ding met Anky voor op, en nu dat nieuwe klommel.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 14:54

Afgelopen zondag kreeg er iemand een 5 voor verzorging omdat haar knoop niet dicht was van haar rijjasje. Zo stond het op de coupon.
Alleen de jury wist niet dat de knoop er helemaal af gegaan was net voordat ze de ring inmoest.
Dit vind ik dus ook erg flauw.

Maar van belonen weet je het eigenlijk, niet te min flauw, maar het is bekend dat het niet mag. Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers