Debuut gepland

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margreet

Debuut gepland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 09:40

Ik heb mijn wedstrijddebuut gepland! 28 juli bij de gooische. en 25 augustus de volgende, ook bij de gooische (www.gjv.nl) . Misschien dat ik daar tussenin ook nog ergens ga starten, maar daar moet ik nog even naar kijken.

Duurt dus nog wel even, maar dat heeft diverse redenen (volle wedstrijden, vakanties, geen vervoer) ik heb dus nog even de tijd om te oefenen!
Ze gaat goed de laatste tijd, volgens mijn instructrice moeten we een kans maken om fatsoenlijk te scoren, maar dan moet het wel allemaal nog wat meer bevestigd worden, het moet makkelijker gaan, daar heb ik dus nog even mooi de tijd voor!

Nulla tenaci invia est via

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:49

Ik was gisteren bij de GJV viel mee allemaal WEER zwaar tegen. Mooi terrein omte zien maar de bodem was erg zwaar (boszand). Plus dat de organisatie niet echt fijnis. Vaak moet je veel eerder starten en met veel geklaagmag je dan eindelijk op je eigen tijd starten ???.

In de winter organiseren ze altijd de wedstrijden bij ons op ZH. En ook met de dressuur het zelfde probleem. Erg balen allemaal. Dus wel iets om rekening mee te houden.

Is er niet een klein kringconcours in d buurt op gras waar je kan starten ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 09:56

Gooische is de dichtsbijzijnde voor mij, kan ik desnoods te paard naar toe, al is dat echt niet relaxed!
Ik ben lid van de Gooische, kom van de winter wel een keertje starten op ZH.
Ik zie wel hoe het loopt, ik wacht af en laat het over me heenkomen. Vind het tot nu toe al geweldig dat ik ga starten met die zeikmerrie!
Ze is zo vaak kreupel geweest en het ging maar niet over en het duurde maar, er is zelf sprake geweest van afmaken, dus alleen al het feit dat ik uberhaupt ga starten met haar is voor mij al heel belangrijk!

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie