te eenvoudig..niet dus!winstpunt!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

te eenvoudig..niet dus!winstpunt!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 20:13

Wij hebben een winstpunt,tralalala! Vandaag in Geldrop onze tweede wedstrijd en we hadden precies 156 punten. een 3, een 4, een5 en verder 6en,7ens en een 8 voor verzorging. Ging echt al stukken beter als de vroige keer, toen we een keer de ring hadden bereikt dan. Er was een heeel groot parkeerterrein, vandaar uit moest je over een (lang) paadje tussn weilanden met koeien en paarden door, dan de weg over, tussen de wagens door naar de achterkant van de manege, daaromheen en dan eindelijk bij het inrijdterrein.
Op zich niet zo'n probleem, op de koeien na...midden op het paadje stopte ze, ze wou er niet langs. had eigenlijk besloten om gewoon er op te blijven, maar ze stelde zich zo aan, was het paadje alweer achteruit uitgevlogen dus toen er maar langs gelopen. De proef ging goed, alleen halsstrekken lukte weer eens van geen kanten, een 4 en de middendraf was in galop, een 3 dus. was ook bijna over m'n mammie heen gereden, die voor stond te lezen maar verder was ik tevreden. Vind echt zo leuk, wedstrijden. Voelt echt gaaf toen ik terug reed naar de trailer. De grote dure vrachtwagens mochten op het terrein en om dan op je pony tussen al die drukte van frietkramen, mensen, pony's en veewagens heen te rijden...echt leuk!!! Ik heb de smaak te pakken, baal wel dat ik volgende week niet ,mag!
Laatst bijgewerkt door Margje op 29-05-02 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:28

leuk voor je Party!! Party!! Party!!
succes metd e volgende wedstrijden Lachen

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:31

zie je wel!!spotje kan het wel!!!
goed zeg, ga zo door!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 22:11

Dankjulliewel Haha! We zullen ze eens een poepie laten ruiken Knipoog