Prutproeven!!!

Moderators: A_nouk, chocobroodje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zwelgje

Prutproeven!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 16:01

Mijn paard heeft de time of his life gehad afgelopen zaterdag. We reden ons tweede wedstrijdje. Mijn ruin is nu 5 en heeft op de vorige wedstrijd na nog niks gezien. De eerste keer was hij super rustig maar zaterdag was een ander verhaal.
Hij was super heet bij het inrijden en toen ik de proef in moest ging het hek helemaal van de dam. HIj had lol en vond alles eng, hij had overal aandacht voor behalve voor mij. Dus ik was lekker aan het meeliften. Echt een ramp! Hij sprong omhoog en tijdens het doorzitten meende hij om om de pas te changeren, dus geen draf. Allemaal leuke dingen.
Ik heb dus nog geen winstpunt binnen en daar had ik echt op gehoopt eigenlijk. Maar zo zie je maar dat het in een keer kan omslaan, ik had 151 en 155 punten. Dus niet al te best maar beter dan ik had verwacht eigenlijk nog.
Maar goed, het was ook maar de tweede keer. Ik ben een beetje een streber en wil alles meteen goed doen maar dat kan natuurlijk niet zo snel.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 17:24

Ik vind 151 en 155 punten super!! Dat red ik nog geneens als Odin rustig is! Misschien was de jury wel onder de indruk dat ie zoveel kon! Knipoog Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 07:54

Ik vind het helemaal niet verkeerd hoor, die punten! Als je een jong paard meeneemt die nog geen ringervaring heeft, dan kun je dat verwachten. Zodra ie zich leert te ontspannen op een wedstrijd, komen de punten vanzelf. Gewoon lekker veel starten.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 12:21

Ja eigenlijk is het nog niet zo slecht en ik moet inderdaad gewoon veel starten, ik probeer om de week op concours te gaan om hem aan zo veel mogelijk dingen te laten wennen.
Die punten die komen dan vanzelf wel denk ik. Eerst lekker veel meenemen en laten rondkijken en hem wat vertrouwen geven en dan zal het wel lukken.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:29

Ik hoop dat ik zoveel punten haal op mn 2e wedstrijd, denk het niet.
Ik zou er maa blij mee zijn , hardstikke goed met zo'n jong dier!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie