Een hele goede wedstrijd gereden alleen.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Een hele goede wedstrijd gereden alleen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 22:28

vielen de punten wat tegen Verdrietig

Renske was mega rustig geen een keer proberden ze met losrijden uit te breken !!! *LOL* Ging ik de ring in, toen spande ze zich net iets meer op, maar ja der 4de wedstrijd Pling

Ze bleef de hele proef netjes bij me, was goed te rijden. Alleen bij de middendraf kreeg ik haar niet netjes op mijn zit terug gereden. En de voltes in de gallop vond ze het nodig dat ze mijn buitenbeen af en toe kon vergeten Extreme duivel
maar het halsstrekken ging weer prima, en het binnen komen enzo ook allemaal !!.

Na de proef was ik meteen mega zenuwachtig voor de uitslag, Dat heb ik normaal alleen bij Youri wanneer ik dus richting prijs zat of prijs had. Maar ja dat kon bij Renske dus echt niet het geval zijn Verward

Was daar eindelijk de uitslag, ik begin uiteraard te kijken bij no 26, en het ging maar omhoog en omhoog.
Bij nummer 7 dacht ik ow ff opnieuw kijken want ik lees er over heen. En toen bleek dat ik 6de was vand e 26 !!!!!!!!!!!!1 Ik helemaal blij.
Er waren helaas maar 4 prijzen.. Alleen wat ik jammer vond is dat ik geen WP gereden heb, had 151 punten Verward Verward Verward vond het erg laag, maar ja tis een jurysport he Lachen de eerste had 161 dus ook niet heel erg hoog.

ACh ja ik ben dus meer dan te vreden en meer dan trots om mijn meissie Lachen Lachen Lovers

groetjes Lara

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:38

Goed toch! Ik vind het heel netjes.

Nou ja,even voor de originaliteit:het is en blijft een jurysport,maar toch blijft het moeilijk om minder punten te krijgen dan je verwacht had,misschien krijg je een andere keer weer meer dan je verwacht.

En het is natuurlijk hartstikke goed 6e van de 24!gefeliciteerd!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:54

Hoe kan dat nu??? Waren er echt 26 deelnemers, of had een deel daarvan niet meegedaan.
Als er 26 ruiters in een rubriek hebben gereden moeten er reglementair 7 prijzen zijn (1 op 4)!!!!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:22

Gefelicteerd!! gelukkig ovnd je het zelf wel goed gaan Party!!
Succes de volgende keer Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 13:39

fabienne schreef:
Hoe kan dat nu??? Waren er echt 26 deelnemers, of had een deel daarvan niet meegedaan.
Als er 26 ruiters in een rubriek hebben gereden moeten er reglementair 7 prijzen zijn (1 op 4)!!!!

Dat dacht ik dus ook meteen.
Er zullen wel veel uitvallers zijn geweest, dus uiteindelijk 16 gestarte ruiters.

Wel jammer dat je geen wp had

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 18:16

er vielen 4 ruiters uit. En eerlijk gezegt vond ik het ook erg raar, dat er maar 4 prijzen waren,..... Maar goed wat doe je der aan.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:44

renske powerrr Haha!

echt goed dat je zo goed hebt gereden! alleen jammer dat van je punten zeg! tja jurysport..wat je al zei

waneer heb je weer wedstrijd?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:40

Bij 22 ruiters moeten er 6 prijzen zijn. Je kunt bellen naar de KNHS en hiervan melding maken, of het secretariaat van je eigen vereniging inschakelen. Als je 6de was heb je recht op een 6de prijs!!!!! en die mogen ze je niet onthouden. Ik zou er zeker werk van maken, want dit mag niet....als het een officiele KNHS wedstrijd was?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 17:46

idd was officieel, dan zal ik idd maar eens gaan bellen.


Groetjes Lara