wedstrijd Stille Wald

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jappe
Berichten: 25
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Zevenaar

wedstrijd Stille Wald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 13:13

Vandaag mijn eerste wedstrijd gehad na 1,5 jaar weer gehad.
Tot voor 3,5 maanden geleden was ze nog zwaar geblesseerd (de rug).
Maar wat was ze vandaag braaf mijn bloedkikkertje. Gisteren haar helemaal gewassen, maar vandaag minimaal smerig. (schimmel).
Ze liep in een streep de trailer in en stond rustig te eten.
Op naar het concours samen met Dorine. Ze heeft geen kik gegeven.
Haar uitgeladen en mevrouw vond alles even prachtig en hinnikte ook luidkeels om iedereen te begroeten.
Opgezadeld en op naar het dressuurterrein. waar ik (normaal alleen spring) mijn 2 dressuurproeven zou gaan rijden. Ze was heel rustig en attent. Losrijden geen probleem en toen de proef. Tot mijn verbazing deed ze of er niets aan de hand was. Je moet weten ik alleen spring, want mevrouw houdt niet zo van dressuur. Ik neem nu priveles en nou vindt ze het schijnbaar toch leuk. Zo zie je maar, je moet niet opgeven.
Mijn Jappeloepje is een superpaard, nou moet alleen nog haar baasje leren rechtop te zitten en te onspannen.
Ach ja , de volgende keer beter.

Jolanda Schijnheilig Lachen Pling Kusje


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 07:02

Gefeliciteerd Jolanda met je herintreding!! Party!!

Ja Jappeloep liep echt superbraaf, was wel wat frisjes maar gedroeg zich perfect!
De laatste dressuurproef (voor de andere bokkers) die ze reed kon ze niet afmaken.
Paard begon in het begin bij het groeten al te steigeren en was DOODSBANG voor het juryhokje Verward
Gelukkig is ze de laatste tijd wat 'bezadigder' geworden, dus iedereen die hetzelfde probleem heeft: houd moed!

Verder zaten sommige dingen je wat tegen: door de wind hoorde je niet op tijd dat je van hand moest veranderen en begon je daarmee te laat, en je hoorde een keertje niet dat je door moest zitten i.p.v. lichtrijden, dat soort dingen.
En door de spanning reed Jolanda natuurlijk keurig de hoeken door, maar dat moet niet als ze bij C een grote volte begint natuurlijk... Lachen vergipsing.

Maar dat zijn gewoon dingen die je dan ter plekke vergeet.
Zou ik ook doen als mijn paard plotseling voor gedrag een tien krijgt van Dorine... geen steigeren, geen wegspringen, niets.
Jappeloep je bent fantastisch! Lovers

Jolanda ga zo door en je zat dit keer heel dicht tegen een winstpunt aan dus de volgende keer hupla...
Vooral niet te hard doorgaan naar de L hoor!
Ik wil nog een keertje tegen je rijden deze winter... *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers