Iwaldo SUPERPaard... 173 pt en eerste prijs!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Iwaldo SUPERPaard... 173 pt en eerste prijs!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 18:53

*smile*
Tsja, twee weken geleden had ik 165 en 153 pt gereden, en dat eerste aantal punten vond ik als asociaal, maar vandaag...

Ik ga nog buiten mn schoenen lopen van verwaandheid zometeen joh! Ik reed dus vandaag op Kootwijk, B proef 11 en 12, en ik was al wat laat dus haasten, zenuwen, te kort losrijden... tsja. Verdrietig
De eerste keer hekjes vond Wal wel interessant... hij wilde ze zo springen Haha!

Nou proef nr 1 ging wel redelijk, maar Iwaldo liep eigenlijk de hele week al een beetje rot, hij was heel sterk en hangerig en niet door de kaak. Zo ook in de proef dus. Tweede proef ging een beetje hetzelfde al kreeg ik door de regenbui gladde teugels Frusty

Afijn, iedereen aan de kant zei dat het er goed uitzag, ik vond het zelf niet echt denderend. Ik was wel weer trots op Wal Lovers want hij vond alles interessant, keek overal naar, hinnikte de hele tijd maar in de proef was ie super.

Toen dus.... tadaaa.... De eerste proef 173 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verward
*WOW* Ik had dus echt zoiets van ' hoe kan dit??' maargoed, leuk meegenomen natuurlijk. Voor die stijve Wal Knipoog De tweede proef had ik 152 punten (wow, 21 punten verschil) en er waren sommige punten dat ik dacht ' vaaag' (bijvoorbeeld voor zuiverheid van de gangen in de eerste proef een 7 en de tweede een 5 'erg stijf in de achterhand' (in 5 minuten ineens geworden??)

Maargoed, ik heb aardig gereden, asociale punten, als ik nou volgende keer eens lekker rijd wil ik die punten niet eens weten. Nu na 3 weddstrijden en 5 proefjes heb ik 3 wp. Die L komt wel dichtbij... straks krijg ik nog sterallures Knipoog

Lovers *Waldo is the best* Lovers
Laatst bijgewerkt door Laura op 26-05-02 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:58

Gefeliciteerd!!!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Re: Iwaldo SUPERPaard... 174 pt en eerste prijs!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:02

Gefeliciteerd! Super zeg! Maar 21 punten is wel een erg groot verschil ja. Ga de volgende keer gewoon voor het gemiddelde van die 2, zit het nog goed!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:15

Super goed gedaan hoor Party!!
Succes met de wedstrijden die nog komen Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:49

s
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:59

Whaaagh ik ben echt jaloers! Ik haalde altijd net puntjes met de hakken over de sloot! Jij mag echt nooit meer zeuren over je rijden met Wal hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:51

Gefeliciteerd hoor! Soms heb je dat he, dat je zelf nogal kritisch tegenover je eigen proef bent, maar dan hoor je van iedereen dat het er toch wel erg netjes uitziet.
Wel veel verschil hoor 21 punten. Verward

Maar lekker doorrijden zo! dan ben je zo L!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-02 22:55

Haha ik ben ook helemaal geen doemdenker ofzo Schijnheilig

Nee maar serieus, ik ben wat blij met mn punten hoor, maar hij liep gewoon voor het gevoel echt niet super. Zwaar op de hand, vast op links, ik had teveel druk. Je merkt het ook met mijn halthouden bijvoorbeeld, zodra ik moet halthouden en groeten (en dus 1 teugel loslaat) staat meneer meteen met het hoofd hoog. Gewoon omdat onze ' krul' (die misschien van de zijkant leuk oogt) nog te veel gebaseerd is op druk ipv ontspanning. Maargoed, ik zal niet zeuren hoor, maar ik blijf nuchter en ben nou eenmaal perfectionst Knipoog

Janna, jij had ook goeie punten he? Ik heb nog gekeken of ik je kon vinden maar idd niet gezien. Ik weet nog niet wat ik doe als ik 5 pt in de B heb, mijn instructrice zegt ' overgaan' maar ik heb hem voor mijn gevoel nog niet klaar genoeg, bij de B wordt je niet zo afgerekend op neus naar voren of niet vierkant staan, ik verwacht toch dat ie dat in de L wel moet doen. We zien het wel. Als ik de volgende keer weer zulke aso punten heb zal ik er over nadenken Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 23:22

s
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

-

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 10:31

Gefeliciteerd!!!! Toppie!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:38

heeey super! Jammer dat ik je net niet heb zien rijden!
wanneer ga je weer naar kootwijk? 23 juni?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 12:50

Hee wat goed!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers