wedstrijd op Venhof.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

wedstrijd op Venhof.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 17:14

ik moest als 4de starten, en het begon om 9.30, dus vroeg mijn bed uit Slapen
Gelukkig was renske netjes geweest deze nacht, en alles zat er nog piek fijn in, en alles was nog even schoon Sigaar


Daar aangekomen, begon renske al met etteren Boos! niet stil staan, blijven draaien enzo grrr ( maar ja was wel ALWEER hengstig, 2 weken geleden ookal Frusty )
Los gereden, het ging dus ECHT Niet, uitbreken, weg rennen en absoluut niet luisteren. ( waarom heb ik een merrie *LOL* ) Toch een beetje op der fikker gegeven, werd een beetje link. En veel laten lopen, galloperen en draven. OP een gegeven moment gaf ze zich een beetje over, en moest ik de ring in. De auto was wat eng , maar ja Lachen
Alles ging best netjes, alleen toen kwam het hals strekken, thuis doet ze het echt GEWELDIG, maar nu, scheef, kreeg haar niet meer recht gesteld Boos! Oke dacht ik de 1ste 4 Lachen
Daarna een gallop met volte, pakte ze het bit een beetje vast, maar kon haar godzijdank op de volte houden en afrijden Scheve mond

Maar daar tegen over stond een middendraf die ik echt geweldig vond gaan Lovers

Meteen na de wedstrijd snel het bos in gegaan ( bos was 1 meter verder *LOL* ) en heb haar maar laten lopen, ik wist echt niet dat ze zoveel energie had. tsjee wat kon die gaan.
En nu was ze dus eindelijk moe, had er ook ruim 1.5 uur opgezeten *LOL*

De uitslag had ik op het zelfde aantal punten verwacht 150, ben dus niet echt te vreden, maar ook niet ontevreden, gewoon gemengde gevoelens *LOL* omdat ik weet dat ze perfect kan lopen en het dan zo eigelijk " verdomt "

Keek ik op mijn coupon, halsstrekken 4 oke terecht, volte waar ze zowat uitbrak 5 !!! staat er bij verzet. Ik had echt zo iets, daar moet een 3 staan, maaroke Verward
En dan nu middendraf, waar veel mensen van zeiden wauw dat zal echt wel een 7 of 8 zijn, een 6 ???
maar de verzorging wel een 8 Pling
Hoe raar kan een jurilid jureren in mijn ogen, verdien ik een 3 krijg ik een 5 verdien in een 7 a 8 krijg ik een 6.


Foto's volgen morgen *LOL*

Ca groetjes Lara