Danielle14 was er ook, gezellig! Soraya liep echt super! toen we aankwamen was Pride al beetje moe door gestress thuis met invlechten denk ik. Maarja lekker losrijden, totdat hond begon te blaffen. Woow wat een scheiterd, kwam de halve bak niet meer door. Hij werd steeds gespannender, zeker toen met de hekjes gesjoemeld werd.
Maarja toen de bak in. Weet je hoe groot 20x60 is, schrok er echt van!
We hebben thuis een binnenbak van 20x40 en wel een buitenbak van 20x60, maar daar heb ik sinds oktober niet meer in gereden, dus was echt ff anders! Pride was echt weer lekker schrikkerig en gespannen. Uitgestrekte draf ging wel lekker daardoor wahaha.
ff M X K van hand veranderen in uitgestrekte draf, serieus, wat een end! Reed wel verkeerd met door S van hand veranderen bij S, I eenvoudige galopwissel. Vader van Sophie die voorlas ging meteen door. Hij zei meteen al P door S van hand veranderen terwijl ik nog bij S moest, raakte ik helemaal in de war.
Maarja had nog 7-2 daarvoor. Uiteindelijk was ik 2e met 175-2 Nog hoger dan ik verwacht had voor zo'n proef. 
2e proef ging al stukke beter hoewel hij wel erg dood was. Zelf travers op middenlijn ging goed 2x 7 Wel nog paar foutjes oa rechts ipv links aangaloperen, was mijn eigen schuld. en aangaloperen met inzet appuyeren, werd mooi galopappuyement.
Met deze proef was ik 1e met 188 en 2 kaartjes voor Jumping Amsterdam gekregen!Ben super blij met mijn Z1 mormeltje!
goed begin.