Wat is je stomste wedstrijdervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 22:47

Eentje uit de oude doos dan maar Lachen

Zeker 10 jaar geleden stonden er op de Hollandsche manege 2 oudjes samen in een stal: Blacky en Jellow. Ik was helemaal gek op Blacky maar werd tijdens wedstrijden ingedeeld op Jellow. Klein batje helemaal in tranen uiteraard..

Bloednerveus ging ik eindelijk de bak in.. verprutste het proefje helemaal, met als toppunt dat ik bij het afwenden Jellow straal de verkeerde kant op stuurde. Bloos
Tranen stroomden over mijn wangen terwijl Jellow rustig onder me door liep en het proefje afmaakte! Hij kende het zo ontzettend goed dat we nog redelijk hoog geeindigd zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:51

In 1997 reed ik aangespannen op de ARK op een regelrecht knollenveld dat niet eens gemaaid was, daardoor zag ik niet dat er op de diagonaal en gat zat Boos!
Het wiel knalde erin en ik werd gelanceerd van de bok, gelukkig bleef Händell direct stil staan en was er verder niet zoveel aan de hand, maar wat was ik kwaad.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:34

Ik moest hier nog aan denken.
Ik reed Oege wel eens met het zadel van Lucien. Omdat dat veel beter zat dan z'n eigen zadel had ik het uitgeleend tijdens de clubkampioenschappen aan het meisje dat Oege toen bijreed. Ze was alleen vergeten Oege's eigen singel (veel korter Schijnheilig ) eraan te vast te maken .
In de proef is ze met zadel en al naast het paard gegleden Haha! Haha! Haha! !