wedstrijd in ermelo!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

wedstrijd in ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 12:25

hallo mensen,

ik had gisteren een manegewedstrijd in ermelo! we zijn meer voor de gezelligheid mee gegaan enzo want voor winnen zat erbij ons niet in
we hadden namelijk niet zo veel geoefend dus vandaar!
was wel erg gezellie!
de eerste reed bij ons op een vreemde pony van een andere manege de f-6 proef, dat beestje daar weet je dan natuurlijk niet zoveel van van hoe die normaal loopt, of je sporen om moet, en of hij echt mooi rond kan lopen! nou zij wat uitproberen maar het ging niet echt!
daarna moest er iemand van de eigenmanege op die pony en die had gelijk sporen omgedaan, ander hoofdstel in met scherper bit dus dat was een erg onpartijdig team!!!! en wij werden 7de (van de 8 hihihihi)
daarna werdt de kur op muziek gereden! verliep allemaal heel goed en mooi maar voor de jury niet mooi genoeg! we werden tot schik laatste dus 8ste
daarna kwam de caprilli! die reed ik op een pony van een andere manege.
toen ik aan het inrijden was, was hij heel lief en rustig enzo en toen kwam ik de ring in nou ik denk dat ik 5 rondjes heb lopen crossen voordat ik echt kon beginnen. Bij hem was het zo dat je geen ophoudingen moest maken want dan ging hij harder maar je moet hem vasthouden( aan de teugels natuurlijk!)
nou hij heeft wel alles gesprongen en ik werd dus 4de ( van de 8)
daarna moest er gesprongen worden op eigen manege pony! eerst klassiek parcour en daarna speel je spel!
nou dat ging ook niet al te best! de kinderen die er op zaten hadden te weinig doorzettingsvermogen om hem er echt overheen te krijgen!
de ene met klassiekparcour werd 7de( van de 8)
en met speel je spel weer laatste, 8ste dus
nou dus we kwamen op een eindstand van de 8ste plaats(helaas)
maarja niks aan te doen volgend jaar beter! ( hoop ik!!!)
dit was mijn verhaal! heeft er nog iemand mee gedaan van hiero??