Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel zin in... cle0o_o0 schreef:ja ik doe mee dat zijn toch kringkampioenschappen? ik doe mee bij de Z1 pony's

Powerlover schreef:Wat voor paard heb je @ Justahorse?
) 
Suzanne F. schreef:Ze vroegen of ik wilde jureren maar ik kon niet dat weekend.
Hee Justahorse, kom je uit Eethen? (ken dat plaatsje alleen van De schuur....)
...
Suzanne F. schreef:Hahaha een kennisje van mij ,Marijke, woont er in de buurt en kwam weleens in De schuur, ze is nu jaartje getrouwd en heeft een dochtertje.
Mijn vriend is er vroeger weleens geweest, ik wil nog wel een keer maar weet niet of ik er een beetje te oud voor ben haha.

Remember schreef:Helemaal overheen gekeken, had zelfs al een ander topic geopend...
Ik doe mee in het M1 paarden, heb er zin in!
justahorse schreef:Remember schreef:Helemaal overheen gekeken, had zelfs al een ander topic geopend...
Ik doe mee in het M1 paarden, heb er zin in!
Ja da klopt ik weet wie je bent hahah heb je al wel eens in oudendijk gezien![]()
, en gewisseld van tijd als ringmeester, je ontloopt me gewoon 

Suzanne F. schreef:Ze woont in Dussen dacht ik.

Remember schreef:
Ja, jij moet nog steeds een keer een gil geven als je me ziet! Vorige keer was je snel iemand voorlezen toen ik in de kantine stond hè, en gewisseld van tijd als ringmeester, je ontloopt me gewoon
Heb je er een beetje vertrouwen in voor volgende week?
En even off-topic, De Schuur ben ik ook weleens beland en daar ga ik dus niet nóg een keer naar toe haha, vond er niks aan! Maar ik geloof dat het in principe best een gezellige tent kan zijn hoor, maar toch niet 'mijn' ding.
.justahorse schreef:Suzanne F. schreef:Ze vroegen of ik wilde jureren maar ik kon niet dat weekend.
Hee Justahorse, kom je uit Eethen? (ken dat plaatsje alleen van De schuur....)
Ja ik kom daar vandaan.
Het is een heel klein dorpje hahaha.
Kom jij daar wel eens dan????
Groetjes Ilona

Citaat:
effe off topic, ik kwam daar ook wel eens, best gezellig hoor! haha

Suzanne F. schreef:En komt Utjelover toevallig uit Poederoyen of is het een afkorting van een andere plaatsnaam?![]()
justahorse schreef:Remember schreef:
Ja, jij moet nog steeds een keer een gil geven als je me ziet! Vorige keer was je snel iemand voorlezen toen ik in de kantine stond hè, en gewisseld van tijd als ringmeester, je ontloopt me gewoon
Heb je er een beetje vertrouwen in voor volgende week?
En even off-topic, De Schuur ben ik ook weleens beland en daar ga ik dus niet nóg een keer naar toe haha, vond er niks aan! Maar ik geloof dat het in principe best een gezellige tent kan zijn hoor, maar toch niet 'mijn' ding.
Haha ja toen moest ik Sharinobles op bokt voor lezen hahaha. Nou gewisseld van ringmeester niet. Ik wilde de ochtend ringmeesteren, maar ze hadden mij op de avond gezet i.p.v. de ochtend, dus daarom was ik niet de ringmeester.
Ik hoop dat het volgende week goed gaat, want mijn paard wil op de rechterhand geen stelling geven en op de linkerhand geeft hij weer teveel stelling, dus daar ben ik nu al een aantal weken op aan het schroeven en hij wil geen ruggebruik hebben met overgangen dus dat is ook erg lastig. Ik hoop eigenlijk dat ie de sterren van de hemel loopt maarja dat hoopt iedereen eigenlijk, maarja een winstpuntje zal wel leuk zijn.![]()
.
De schuur is ook niet erg gezellig, behalve al ken je er wat mensen dan kan het wel gezellig zijn. Het is in de afgelopen jaren zoveel veranderd dat de sfeer ook niet meer gezellig is. De muziek is ook erg hard achteruit gegaan. Maarja je moet het ook gezellig maken he. Ik kom er ook bijna nooit hoor, maar af en toe is het wel leuk daar.