Startkaart zonder lidmaatschap club/manege, mogelijk???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Startkaart zonder lidmaatschap club/manege, mogelijk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 21:43

Hallo,

Ik zou graag een startkaart willen zonder lid te worden van een manege of club. Ik wil maar een paar wedstrijdjes gaan rijden dit jaar dus ben niet van plan om me groen en geel te gaan zitten betalen aan contributie voor een club alleen voor de startkaart.

Hoe en bij wie doe ik dat en hoe veel kost dat? Verward

Graag alle informatie hier over is welkom!!! Haha!

Groetjes, Prima Donna. Pling

Stal Centaurus


stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

startkaart zonder lidmaatschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:04

Dat zal niet lukken, je moet aangesloten zijn bij een landelijke rijvereniging.

Wat je zou kunnen proberen is lid worden als niet rijdend lid. Je betaald dan een lage contributie omdat je niet meedoet aan de lessen.
Maar of dat lukt??!!

Onze vereniging is met dit soort lidmaatschappen gestopt omdat we hierdoor een soort lege verenging kregen met louter onbekende ruiters die geen binding met de club hadden. Niet gezellig vor de club dus!

Wil je niet rijden maar wel betrokken zijn dan kun je donateur worden, voor ieder lid moet een club nl een bedrag afstaan aan de federatie, die kosten maakt in de organisatie. ( zo gaat het dus bij ons)

Wil je het helemaal zeker weten dan kun je ook contact opnemen met de federatie in Ermelo.

germie

Berichten: 25885
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 07:33

bij ons kun je wel niet-rijdend lid worden, dit kost iets van 100 gulden per jaar. De startkaart komt er nog overheen. Je mag dan geen lessen volgen, niet meedoen met onderlinge wedstrijden, en geen gebruik maken van de bak.
Wil je wel geburik maken van de bak, dan moet je 75 gulden per kwartaal betalen, maar mag je geen wedstrijden onderling rijden en lessen volgen.
met lessen is het inmiddels 65 euro per kwartaal, incl. 1k eer in de week les, en onbekperkt gebruik bak buiten de lessen, en je mag meedoen aan clinics, wedstrijden e.d.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:38

Ik ben lid geworden van de Gooise Jachtvereniging. Omdat je toch lid moet zijn van een vereniging, maar ik wil geen verenigingslessen rijden ben ik hier lid van geworden. Deze vereniging kost mij maar 40 euro per jaar. Dit nog zonder startkaart. Ik kreeg bij het aanvragen van mijn startkaart een rekening van zo'n 80 euro, maar daar zaten nog coupons, registratiekosten (nieuw paard dus) en P & S bij dus valt het allemaal wel mee.

Linschoten zit in de buurt van mij dus moet je even kijken op www.gjv.nl hier vind je meer info. En deze is de goedkoopste in de omgeving!!

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 11:11

Hoi Marilyn,

Bedankt voor je advies heb meteen gekeken en me lid gemaakt. Maar toch een vraagje nog aan je: Hoe gaat dit precies in zijn werking dan.
Ik zou namelijk graag de wedstrijden zoals Montfoort en Woerden mee willen rijden en misschien de Pavo Cup krijg je hier automatisch inschrijf formulieren voor, of krijg je alleen maar inschrijfformulieren die bij hun op de kalender staan? Ik zag namelijk dat ze nog veel al zondag wedstrijden hebben maar de regionale wedstrijden stonden er niet op.
Wil je me al het fijne er van vertellen???

Alvast bedankt,

Prima Donna. Pling

Stal Centaurus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 7 bezoekers