wanneer wedstrijd rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

wanneer wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 22:23

Wanneer ben je klaar om je eerste wedstrijdje te rijden, gewoon onderling op de manege. Ik heb een proevenboekje gekocht voor in de verre toekomst en ben daarmee wat aan het oefenen geslagen. Niet erg fanatiek omdat ik Gamble eerst ontspannen wil kunnen rijden, op eigen benen redelijk aan de teugel. Maar van mijn omgeving krijg ik steeds de vraag wanneer start jij nu eens terwijl ik nog lang niet de indruk heb er klaar voor te zijn.

Groetjes en een hoefje van Gamble


PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Er klaar voor.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:36

Hoi Hoi,

Dit kan je zelf het beste aan voelen denk ik. Ik heb zelf een 4 jarige helemaal wedstrijd klaar op dit moment. Ik heb haar zelfs oefeningen geleerd die voor in de M zijn. Ze is zeer leergierig maar hou me toch groten deels bezig met de basis om daar de puntjes op de i te zetten. Ik vind zelf wel dat we er onderhand voor klaar zijn om het te gaan proberen. Ik heb er geen hoge verwachtingen van maar denk dat er een winstpuntje in moet zitten. Maar goed alles is nieuw voor paard als zowel weer voor mij dus ik hou daar wel rekening mee. Maar ik denk dat je er zelf ook aan toe moet zijn om die stap te kunnen maken. Misschien moet je het eens proberen met een oefen wedstrijd in de buurt bij je? Om te kijken hoe dat gaat voor beide?
Groetjes,

Prima Donna.

Stal Centaurus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz en 46 bezoekers