Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar dat ligt vast aan mij?:))
Tyrza schreef:Nee, ik vind er persoonlijk een goede opbouw in zitten
kwa opbouw dan hé
. 

maar ik zie in de L2-proef geen achterwaarts? klopt dit? komt er geen achterwaart in de nieuwe L2-proeven? Suzy schreef:Uiteindelijk vindt ik ze ook wel meevallen, alleen het laatste rijpunt snap ik niet helemaal. Je moet bij a afwenden en dan tussen/op X en G groeten en vervolgens bij A de rijbaan verlaten. Dus dan maakt het verder niet uit welke kant je opgaat bij C? En dat hoeft verder niet in vrije stap?
Ben wel erg benieuwd hoe dit gaat lopen in de praktijk, met dit "nieuwe" rijden en jureren...
KiWiKo schreef:is dat niet een beetje teveel van het goede een GP onderdeel in de B![]()
Tyrza schreef:
janna schreef:Mara schreef:tot en met de L2 lijkt het me makkelijk, tlijken zow wel uitgebreide B-proevenmaar ik zie in de L2-proef geen achterwaarts? klopt dit? komt er geen achterwaart in de nieuwe L2-proeven?
Volgens mij zie ik echt achterwaarts staan bij punt 12...
Het valt mij op dat je niet meer naar M of H hoeft te wijken, amar gewoon 10 meter opzij, zie maar war je uitkomt.
maar wel de overgang maakt.
Kyralovertje schreef:Vanaf de M1 vind ik ze wel meer lijken (kwa op de letters ed) op de oude proeven dan bij de B en L, maar dat kan ook aan mij liggen
Ben erg benieuwd hoe dit in de praktijk uitpakt! Spannend