GRRRRR Startkaarten-ellende!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

GRRRRR Startkaarten-ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-02 23:01

In Januari is de startkaart van m'n zusje al besteld. Na veel bellen, was ie in eind maart binnen. Maar de hoogte van Ed stond er verkeerd op, dus de startkaart + coupons moesten weer terug. Maar ik heb nog steeds niet de verbeterde versie ontvangen. Ik wordt er echt gek van.
Als ie nou niet snel komt, dan ga ik maar gewoon naar Ermelo toe denk ik! Dit is toch niet normaal?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 07:21

Het is nu inderdaad echt erg!!!!! Maar je mag niet meer langs gaan om ze te halen. De vader van een meisje die ik ken heeft hem gewoon opgehaald. Het stomme is dat ze ze gewoon klaar hebben liggen om op de post te gaan.. Frusty

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:06

Ik heb hem ook nog niet binnen zucht...

Heb hem 5 weken gelden aangevraagd. Ik hoop hem wel snel binnen te krijgen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:37

Ik heb mijn paspoort op tijd gehad maar tot 2 maal toe terug moeten sturen omdat Barbiano als merrie geboekt stond. Frusty Ik had er de 1e keer toch duidelijk een briefje bij geschreven wat er fout was maar ja ze zullen wel teveel geld hebben.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:45

Ik had de startkaarten met een week of 7 binnen en als het goed is, gaat het nu steeds sneller.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:46

toen ik mijn startkaart had aangevraagd had ik hem binnen 3 weken... maar op de coupons stond ook iets verkeerd en moest het dus ook weer terugsturen

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:08

he hallo
ik heb ook probleempjes gehad
ik had eerst een startkaart met een heel ander paard andere afstamming en dergelijke, dus weer terug gestuurd enz, en even later had ik de goede in huis met een excuses brief
het zal nu allemaal zo snel niet gaan vanwege de verhuizing een fusie denk ik
groetjes

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:41

haha, hetzelfde probeelm hierzo!!!

Ik moet over 3 weken in het Z ergens starten, maar heb nog geen startkaart ( wel aangevraagd)... ben benieuwd of ie er op tijd is...

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

gek word ik er van

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:58

hoi, hoi

ik ken het , ik word helemaal gek van die KNHS. In januari heb ik mijn aanvraag opgestuurd is nooit aangekomen. Ik 4 wk terug alles weer op gestuurd krijg ik vandaag mijn startkaart binnen ik helemaal happy. Zo van he, he werd eens tijd wat blijkt nou heet mijn pony ineens bongo en is tie platenbontbruin dat is dus niet zo want mijn pony heet obelix en is een halfinger. Dus ik gebeld, maar zeg ze nee je kan alleen bellen tussen 9.00 en 12.00 heel fijn zit ik op school dus heb ik gevraagd of ze terug konden bellen want ik word gek ik wil weer starten. Dus ik ken het gezeik Boos!

groetjes
franny

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 15:17

Tja, voor m'n zusje is het allemaal niet zo erg. Ze rijdt Ed nog maar 5 maanden ofzo, en begint net leuk te rijden. Maar toch, je betaald wel voor een heel jaar, terwijl er nu al 1/3 van het jaar op zit! De paard & sport ontvang ik nu wel sinds een paar weken. Dus misschien komt ie wel snel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:22

ik heb 19 januari mijn startkaart aangevraagd met een nieuwe en TADAADADADAAAAAAAAAAAA heb hem nog steed niet!!!! wat een belachelijke onzin!!

groetjes [naam]

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

sjonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:28

ik zal maar haast maken als ik dit zo lees, had al wel gehoord dat het lang duurt...
belachelijk!
ik wil deze zomer nog starten ....zucht...vanavond maar weer eens bellen voor de zoveelste keer...bleh Misselijk

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:38

Oh dan ben ik benieuwd wat ik straks in de bus heb liggen. Ze hebben mijn startkaart en coupons opgestuurd en die heb ik vandaag of morgen in de bus liggen. Ben benieuwd of mijn paarden ook een andere naam hebben en een andere kleur.
oliebol, ik hoop niet dat ik de boel weer moet terugsturen want ik moet 9 mei starten.
Maar het duurt inderdaad allemaal heel erg lang, de KNHS is een beetje ongestructureerd en chaotisch bezig.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:35

Ik heb hem 3 weken geleden aangevraagd, en heb hem gisteren gekregen! Da's dus best snel.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 17:41

Het is echt grote ellende bij de KNHS!!!! Ik heb een universele startkaart. Vroeger was deze bruin, nu is die hetzelfde als mijn startkaarten die ik heb voor mijn paarden. En dan staat er bij naam paard universeel, dat het een hengst is en geboren in 1980, klopt dus helemaal niks van.
Hetzelfde is met de coupons, normaal gesproken is dat de ene dag bestellen en volgende dag binnen, heb er nu 4 weken op moeten wachten en dan sturen ze de verkeerde, springen ipv dressuurcoupons.
Maar goed hopelijk krijgen ze het nog eens goed op de rails, maar voorlopig zal er nog maar weinig verandering in komen.

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:20

Da's idd wel errug lang ja!
Ik had hem gelukkig met een week of drie al binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 12:44

Oke dan, daar wordt je niet vrolijk van, helemaal omdat ik dacht in juni te gaan starten, met een jong dier, en nu effe de startkaart aan te vragen, maar goed dat gaat dus niet door, vorig jaar was het altijd zorgen dat het voor maandag binnen was en de donderdag daarop kreeg je dan je spullen.
Helaas..........

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

gelukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:01

Zo heb vanmorgen kunnen bellen en het uitgelegd dat ik een verkeerde startkaart kreeg met verkeerde pony en als het goed is en ik hoop het is volgende week mijn goede startkaart binnen, maar toch blijf ik benieuwd of het lukt.

groetjes
franny Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:08

Hmmmz, dat is idd een heel gezeik! Volgens mij is het ook zo dat het heel ongeregeld loopt daar. De een heeft al heel snel een startkaart, de ander wacht maanden.... Geen service als je het mij vraagt.... Frusty

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

benieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 09:34

zo, de papierenbende gaat vandaag de deur uit naar Knhs en rijvereniging, ik ga aftellen..... Dromen

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:46

En ondertussen na ongeveer 6 weken heb ik mijn startkaart mogen ontvangen Haha!

Dus nu kan ik gaan starten.

Groetjes Merilyn

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:34

nou ik wordt er ook gek van ook nog niet mijn startkaart binnen, maar wil wel de Kampioenschappen meerijden Boos! zal wel volgend jaar worden Verdrietig Frusty Huilen en allemaal door de stomme vusie Waarom????