Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Was heel leuk, toevallig daar nog de vorige eigenaar van mijn paard tegengekomen!
Ik ben van de partij! Mijn paardje staat bij SPRINGEN op bokt, 2 km van het terrein en 200 m hemelsbreed
Ik start dan iig ZZ licht en hopelijk YR. Verder heb ik er ontzettend veel zin in. Michelle85 schreef:Oh die Sanne tochIk ben van de partij! Mijn paardje staat bij SPRINGEN op bokt, 2 km van het terrein en 200 m hemelsbreed
Ik start dan iig ZZ licht en hopelijk YR. Verder heb ik er ontzettend veel zin in.
(met zwembad en turks stoombad

ik zat daar vorig jaar nog in de prijzen dacht ik was 2de en dat verwacht je niet op zo'n concour was wel bij de pony's

kadans16 schreef:Zelhem is super gaaf! Heb er vorig jaar 3 dagen gestart in het M2 en was echt onwijs vet! wij hadden een huisje en de paarden stonden in de tent op t terrein, Kadans is dan wel verkocht maar ik ben zowiezo in almelo in t Z1 en in t L/M van de partij en hopelijk ook weer in zelhem maar dat is even afwachten. Echt een aanrader!
Michelle77 schreef:Welke data is dit? Want volgens mij gaan wij hier met een clubje van stal heen. Ikzelf in het M2 of misschien al wel Z1, maar dat ligt aan de vorderingen haha
Michelle85 schreef:Oh die Sanne tochIk ben van de partij! Mijn paardje staat bij SPRINGEN op bokt, 2 km van het terrein en 200 m hemelsbreed
Ik start dan iig ZZ licht en hopelijk YR. Verder heb ik er ontzettend veel zin in.

Michelle85 schreef:Ik start dan iig ZZ licht en hopelijk YR. Verder heb ik er ontzettend veel zin in.