Even een paar uit het blote hoofd - met een pony bij de paarden starten (beoordeling, voorwaarden) - hoe hoog springen in de ... - starten met een hengst - welke bitten - hoe moet ik inschrijven (kalender, wachtlijst, startlijsten) - hoe moet ik een startkaart / coupons aanvragen - wat heb ik nodig om te kunnen starten - hoe zit dat met afmelden en inschrijfgeld - waar letten de jury's op in de .. - mag ik met een zwart dekje/peesbeschermers/martingaal etc starten? - wat neem je mee op een wedstrijd - eerste keer springen (wp met dressuur, coupons, parcours verkennen) - winstpunten met dressuur en springen - promotie met dressuur en springem - welke klassen zijn er - welke proef moet ik starten en waar staat die online - kampioenschappen (selectie, promotie) - kur op muziek(muziektips, verplichte onderdelen)
deze zijn even op springen en dressuur gericht. SGW heeft al een FAQ op het sgw topic en endurance eentje op WD.
gaarne aanvullig, het is de bedoeling dat hierop dus antwoorden geschreven worden (als iemand een topic heeft waar het duidelijk in staat, graag een link) die voor iedereen toegankelijk gepubliceerd worden.
nog een paar - in welke klasse moet ik starten (versnelde promotie, overgang pony paard) - hoe zit het met degradatie - Moet een vereniging je inschrijven in een hogere klasse dan waar je oorspronkelijk voor hebt ingeschreven? - hoeveel winstpunten heb ik - hoe zit dat met ex aequo eindigen - starten in handicap
Ojee wordt dit dan een soort van uittreksel van de regelementen? Op zich een goed idee daar niet van want soms wordt je lichtelijk gek van mensen die vragen stellen die toch echt in de regelementen staan en te lui zijn om die zelf door te lezen. Hopelijk zal het hiermee voldoende worden afgedicht....