Ja, wij gaan ook beide wedstrijddagen. Als het met de tijd een beetje uitkomt, ga ik zeker kijken naar Ilsemarie! Ik heb je topic gelezen over je promotie met Nordwind! Leuk voor je! Lisa Weggemans met Piroska in de L2 E
ooh! Leuk caroline... moet je me even aanschieten. Ik rijd in een chabrakje met de naam Nordwind erop! En voor de rest hoort er in ieder geval een vrouw van 49 bij met een duits accent
Nou die startlijsten voor de paarden staan er nu ook op.. ik moet om 9.26 pff.. lekker op de zondag ochtend hahaha.. word niet uitgaan dus.. er doen ook maar 16 mensen mee in de L2 das niet zo heel veel..
Ik had 140 punten. Hij sprong in galop met middendraf en in de verkeerde galop. Hij lette niet echt op vandaag. Verder was er ook nog redelijk laag gejureerd. Maar volgende keer beter. Ze hadden ook nog de punten van iemand anders op mijn coupon gezet, en die van mij dus op haar coupon.. erg handig
Onze proef was beter dan gisteren op de selectie van de L2 ( toen had ze 156 pnt, 6 e plek). Tot onze verbazing hadden we vandaag 144 punten!!!!Tja..........jurysport hè.
De startlijsten van 29 januari staan ook op internet. Ik moet met Umcalsum in de L1 als 20e 15:34 En met Melody in de M1 als 1e om 16:30 maar ik wil nog even bellen of ze mij iets later kunnen plaatsen.
Oh my god! Ze beginnen met de Z... ben ik blij dat ik pas als enalaatste hoef. OMG!!! Ik moet als 7de om half 10. Wat zal mijn moeder blij zijn... dan moeten we al rond kwart voor 7 thuis weg ofzo... omg!
(oh handig, ze hebben me twee keer geplaatst... een keer in de Z1 en een keer in de M2; even achteraan...)
bij mij ging ook niet helemaal soepel.. me paard ws niet helemaal lekker geloof ik ma als nog wel 156 punten dus weer een winstpunt ma vond zelf dat ongeveer 160 maar ja kan gebeuren.. op na volgende week gefeliciteerd mira_01