Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
margareth schreef:wie rijdt er in de kring zuid west veluwe ?
sophie_kurk schreef:Ik rij ook in kring zuid west veluwe, heb het van liza verloren met de selecties
margareth schreef:ja ik ga ook naar Ermelo
volgende week heb ik al de laarste sel. vd paarden......
Egni schreef:Zo belabberd werd er niet gereden hoor, ben er bij beide selecties bijgeweest, de jury's jureren gewoon op een hele rechtvaardige doch strenge manier.
Sillylilly schreef:Ik rijd ook in deze kring. Bettine en Margareth ken ik ook wel. Ik rijd M2 met mijn paardje Stradivarius.
Vinden jullie het ook zo krom dat de laatste selectie op 10 december is en de Gelderse Kamioenschappen pas op 5 maart?! Ik sta na twee selecties 3e in de tussenstand van de M2. (8e en 1e)
Ik heb inmiddels 16 winstpunten en het komt er dus op neer dat ik zometeen bijna 4 (!!) maanden geen wedstrijd kan rijden om te voorkomen dat ik over mijn punten heen ga en dus moet promoveren....
Mijn planning was om eind januari/begin februari Z1 te gaan starten, maar mocht ik geselecteerd zijn, dan gaat dat dus niet lukken.
Maar goed, dat zie ik tegen die tijd wel weer. Succes jullie nog met de komende selecties!