wie rijdt er in de kring Zuid-West veluwe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

margareth

wie rijdt er in de kring Zuid-West veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:24

wie rij in de kring zuid west veluwe ?

margareth

Re: wie rijdt er in de kring Zuid-West veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 21:59

margareth schreef:
wie rijdt er in de kring zuid west veluwe ?

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:57

Ikke

Heb al twee selecties gereden, 2x 1e dus al kringkampioen..
Ga je ook naar Ermelo 6/7 Januari?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:47

Ja ik geloof ik ook

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:24

Maar jullie rijden natuurlijk bij de paarden denk ik. Waar zijn jullie selecties?

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 12:59

Ik rij ook in kring zuid west veluwe, heb het van liza verloren met de selecties

margareth

Re: wie rijd er in de kring Zuid-West veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 14:38

ja ik ga ook naar Ermelo
volgende week heb ik al de laarste sel. vd paarden......

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:03

Die van mij (voor de M paarden) waren in Ermelo, Putten en Ermelo.

Maar aangezien mijn paard 'iets' te hard ging in de galop steeds ( zeg maar heel iets ) sta ik niet echt heel hoog

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:54

sophie_kurk schreef:
Ik rij ook in kring zuid west veluwe, heb het van liza verloren met de selecties

Afbeelding

margareth schreef:
ja ik ga ook naar Ermelo
volgende week heb ik al de laarste sel. vd paarden......

Waarschijnlijk dan welk verschillende dagen, paarden en pony's. Wordt anders wel heel druk daar.

Wel balen Bettine, helaas geen kans meer voor de Gelderse?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:57

Hmmm nee denk het niet.
Dan moet ik de volgende selectie winnen ofzo, maar dat zit er (nog) niet in.

Dan had ik toch met Joop moeten gaan, helaas dus het verkeerde paard gekozen. In het Z2 is niet zo goed gereden zag ik, ze zijn iig niet boven de 190 uitgekomen.

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:20

Kon je niet met beide starten dan? Niet boven de 190, is niet echt hoge prestaties nee.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 23:28

Nee, want dan had ik met 2 paarden op 1 dag op verschillende locaties moeten starten..
Het M en het Z vallen helaas geen enkele keer samen
En mijn ouders zijn helaas niet zo gek dat ze dat doen

Maarja, als ik geweten had dat er in de Z2 zo belabberd gereden zou worden dan had ik Joop wel in training gehouden en alles gewonnen ofzo

Egni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 11:14

Hoi,

Ik rijd ook mee in het Z2........

Zo belabberd werd er niet gereden hoor, ben er bij beide selecties bijgeweest, de jury's jureren gewoon op een hele rechtvaardige doch strenge manier. Is ook de bedoeling van selecties voor de regiokamipoenschappen, om door te mogen naar de KNHS kampioenschappen moet je toch 60% op je regiokampioenschap rijden.
Kleine foutjes worden al snel een 5.... en ik had wel wat missertjes, moet me toch beter leren concentreren....

xxLisaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 12:01

ik rijd ook in die kring. Heb 1 selectie gehad en werd daar 5e in de L1. moet er nog een rijden en een heb ik er gemist.

Sillylilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:05

Hoi

Ik rijd ook in deze kring. Bettine en Margareth ken ik ook wel. Ik rijd M2 met mijn paardje Stradivarius.

Vinden jullie het ook zo krom dat de laatste selectie op 10 december is en de Gelderse Kamioenschappen pas op 5 maart?! Ik sta na twee selecties 3e in de tussenstand van de M2. (8e en 1e)
Ik heb inmiddels 16 winstpunten en het komt er dus op neer dat ik zometeen bijna 4 (!!) maanden geen wedstrijd kan rijden om te voorkomen dat ik over mijn punten heen ga en dus moet promoveren....

Mijn planning was om eind januari/begin februari Z1 te gaan starten, maar mocht ik geselecteerd zijn, dan gaat dat dus niet lukken.

Maar goed, dat zie ik tegen die tijd wel weer. Succes jullie nog met de komende selecties!

Sillylilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:39

Sorry, foutje van mij! De gelderse is dus 4 februari... Maar goed, das nog steeds 3 maanden!

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 16:18

ja ik vind het ook stom dat er zo'n tijd tussen zit, maar lijkt me ook moeilijk in te plannen voor de organisatie. Ik wist 12 november al dat ik door was naar de GK. Voor de pony's is het 11 februari. Is de paarden ook in Heteren?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:28

Egni schreef:
Zo belabberd werd er niet gereden hoor, ben er bij beide selecties bijgeweest, de jury's jureren gewoon op een hele rechtvaardige doch strenge manier.

Ik ken die jury's die bij het Z2 hebben gezeten en wat je zegt, het zijn gewoon hele rechtvaardige jury's
Maar als je gewoon goed rijdt krijg je ook je punten wel.
Dus écht goed is er naar mijn mening dan niet gereden.
Bij hun zat ik meestal wel hoger

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 17:30

Sillylilly schreef:
Ik rijd ook in deze kring. Bettine en Margareth ken ik ook wel. Ik rijd M2 met mijn paardje Stradivarius.

Vinden jullie het ook zo krom dat de laatste selectie op 10 december is en de Gelderse Kamioenschappen pas op 5 maart?! Ik sta na twee selecties 3e in de tussenstand van de M2. (8e en 1e)
Ik heb inmiddels 16 winstpunten en het komt er dus op neer dat ik zometeen bijna 4 (!!) maanden geen wedstrijd kan rijden om te voorkomen dat ik over mijn punten heen ga en dus moet promoveren....

Mijn planning was om eind januari/begin februari Z1 te gaan starten, maar mocht ik geselecteerd zijn, dan gaat dat dus niet lukken.

Maar goed, dat zie ik tegen die tijd wel weer. Succes jullie nog met de komende selecties!

Hee Lilian, jij ook hier

Inderdaad krom wat je zegt, de gelderse is echt heel laat pas. (hoewel ik er geen last van ga krijgen, sta toch niet geplaatst met Tom..)

Vervelend probleem wel, dat je bijna over moet. Had ik met Tom ook, ik wilde de selecties nog L2 starten eigenlijk, maar aangezien ik voor de selecties al 14 WP ofzo had, zou ik nog tot februari moeten wachten met M starten. Heb er dus voor gekozen al M te starten met de selecties, alleen dat gaat nu dus niet zo goed, wat te verwachten was...
Maar had gewoon geen zin om tot februari L te moeten rijden..

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 00:45

Whahah ja das echt vervelend, ben blij dat ik mn wpen nog bij elkaar moet sprokkelen, dus voor mij is het gelukkig niet heel vervelend. Ben benieuwd wanneer het vraagprogramma er op komt.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:09

Startlijst voor 3e selectie staat erop, ik moet half 10 vrijdag avond starten, rare tijd.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:02

Nu pas? Voor de paarden zijn de slecties al weken afgelopen...
Het was trouwens vrij duidelijk dat ik niet doormocht
(voor degenen die me hebben zien rijden of een tijdje terug de foto op HAW hebben gezien weten waarom )

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:15

Whaha was het zo dramatisch dan?
Ik hoop dat het bij mij beetje goed gaat. Kheb enorm pijn in mn nek/schouder.. We zien wel.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:17

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:24

Ow dat ziet er niet zo best uit nee..

Ik was gisteren 2e met 158, whaha het ging zo poedersuiker Hij was zo gespannen en omdat ie zich met inrijden had lope opfokken had ie geen puf meer voor het echte werk. Kwas wel blij dat ik iig nog een wpje heb. En ik kreeg ook mijn Kringkampioenlint, echt gaaf! Jeanine van het Schut was 2e van de kring, die was vandaag 1e met 168, best netjes!